![Na viedenský Comic Con príde aj slávny herec Christopher Lambert](https://dam.nmhmedia.sk/image/f00d4e50-8fec-408c-94f4-b436d83aba05_phpr1ip7x.jpg/960/540)
Príde aj Highlander: Najväčší Comic Con v strednej a východnej Európe VIECC 2020 bude!
Comic Con oznámil prvé hviezdne mená a spúšťa predpredaj lístkov. VIECC Vienna 2020 v novembri opäť privíta svojich verných
Comic Con oznámil prvé hviezdne mená a spúšťa predpredaj lístkov. VIECC Vienna 2020 v novembri opäť privíta svojich verných
Kampaň pripravila agentúra Respect APP. Z verejných zdrojov ju podporilo Ministerstvo dopravy a výstavby Slovenskej republiky.
Začínal ako redaktor v denníku Sme a potom v rádiu Twist, neskôr bol šéfredaktorom spravodajstva v televízii Markíza a riaditeľom spravodajstva a publicistiky vo verejnoprávnej RTVS.
Odhady agentúr o poklese reklamných výdavkov v médiách sú 13 až 16 percent.
Od júna odštartoval v televízii aj v online priestore imidžový spot.
Po materskej dovolenke do banky od 1. júla nastúpila Zuzana Žiaranová, Boris Fojtík, ktorý pôsobil ako hovorca banky počas jej neprítomnosti, sa opäť pridáva k tímu analýz a stratégie ako ekonomický analytik.
Za iniciatívou #zachranuJEME stojí Ryba Košice a jej dvorná agentúra MUW Saatchi & Saatchi.
S koronou sa budeme vyrovnávať najmenej dva-tri roky. Všetko sa však ukáže na jeseň, hovorí členka Predstavenstva Ikaru Gabriela Belopotocká
Komunikačnú kampaň s názvom Level up pripravila agentúra This is Locco, ktorá stojí za viacerými úspešnými projektami zameranými na túto cieľovú skupinu
Po tom, čo Kofola v rámci kampane #zlasky pomáhala svojmu okoliu v boji s koronavírusom, sa tentokrát zamerala na reštart gastronómie, kde má skupina v posledných rokoch veľmi silnú pozíciu
Inštitúcia tvrdí, že má ambíciu komunikovať aktívnejšie a zvýšiť povedomie o svojich kompetenciách
Reklama sa chce vrátiť do normálneho režimu, agentúry už pracujú naplno
Kampaň beží primárne na sociálnych sieťach a je doplnená o krátke online videá
Znovuotvorenie podnikov a reštaurácií podporí plzenský pivovar najväčšou akciou vo svojej histórii, ktorá dostala názov „Prvé pivo je na nás“
Z tímu odišiel, keď sa podieľal na predvolebnej kampani Progresívneho Slovenska
Najznámejší reťazec s fast foodom sa pripravuje na postvírusovú dobu
Americká banka dokázala krízu v roku 2008 zvládnuť lepšie než mnohé iné finančné inštitúcie
Američania reagujú na konzum a hroziaci nárast cien v dôsledku zavádzania ciel po svojom
Arktída sa stáva ohniskom medzinárodného záujmu. Zálusk si na ňu robia aj Spojené štáty, ktorým však chýba potrebná flotila
Americký prezident vyhlásil, že pokles cien ropy je kľúčom ku koncu vojny na Ukrajine. Saudská Arábia a kartel OPEC+, ale ani americkí producenti neplánujú žiaden ťažobný boom