Prečo fake news môžu zachrániť demokraciu, ako predať klamstvá či všetko, čo potrebujete vedieť pre efektívnu obsahovú stratégiu. Toto je len zlomok tém, o ktorých bude reč na konferencii Forum Media v Prahe.  
Priestory O2 Universa privítajú svetovú elitu biznisu a komunikácie, ktorá sa podelí o svoje skúsenoti nielen z marketingu. 

Scéna Forum Media, EFFIE a PR Summitu 

Hlavnými organizátormi konferencie sú Marketing and Media a Forum media.   Okrem Týždenníka Trend a webového portálu mediálne.sk sa organizátori po prvýkrát spojili aj s Asociáciou public relations (APRA) a Asociáciou komunikačných agentúr (AKA). 

Na konferencii Svetové elity biznisu a komunikácie budú tri pódiá: Scéna Forum Media, EFFIE stage a stage PR Summitu. 

Neprehliadnite

Ľudmila Kolesárová: Prvoplánové citové vydieranie v marketingu neziskoviek nefunguje

Na pódiu Forum Media sa predstaví napríklad Juan Señor, prezident Innovation Media Consulting, ktorý ako televízny reportér robil rozhovory s Fidelom Castrom aj Billom Clintonom.  

EFFIE stage bude zameraný na efektivitu marketingovej komunikácie, prípadových štúdií, hodnotení kampaní a prieskumov.  

Pódium PR Summitu bude orientované na kreatívne prednášky z oblasti PR, ktoré napovedia ako využívať public relation. 

Trumpov poradca a expertka na AI

Medzi ďalšie hviezdy patrí Ben Guerin, zakladateľ spoločnosti Topham Guerin a poradca prezidenta Donalda Trumpa, ďalej Sara Polak, archeologička a expertka na umelú inteligenciu.

Vystúpi aj Michael Conrad, bývalý kreatívny riaditeľ Leo Burnett Worldwide Švajčiarsko či Timo Lumme, generálny riaditeľ Medzinárodného olympijského výboru, ktorý je zodpovedný za predaj televíznych a nových mediálnych práv na olympijské hry.

Ženské weby
Neprehliadnite

Top 1 medzi ženskými webmi je Čas pre ženy, za mesiac oslovil viac ako milión ľudí

Svoj príspevok na konferencii predstaví aj Mark Tungate, žurnalista pracujúci pre Financial Times, The Times, Campaign nebo CNN a šéf cien Epica Awards vo Francúzsku a Rich Leigh, autor bestselleru „Mýty o PR.“  

Zomri ako lovebrand 

Jedným z bonbónikom podujatia budú aj satirickí influenceri Zomri, ktorí majú na slovenských sociálnych sieťach obrovský úspech.  

Sledujú ich státisíce ľudí, citujú politici a ich príspevky šíria aj ďalšie osobnosti. Maskovaná trojica je v súčasnosti najpopulárnejšou satirickou online formáciou na Slovensku.  

Na Forum Media porozprávajú Bufeťák, Korytnačka a Von Instagram aj o tom, prečo je Zomri videné ako love brand, alebo ako ho chcú ďalej rozvíjať.