Cholerický šéfkuchár našiel vnútorný pokoj: Gordon Ramsay vymenil kuchynský nôž za motyku
Gordon Ramsay, známy svojimi ostrými poznámkami, prekvapil novou rolou v reklamnej kampani.
Gordon Ramsay, známy svojimi ostrými poznámkami, prekvapil novou rolou v reklamnej kampani.
Pozrite si, ako detektív George rozlúšti intrigy a najzáhadnejší prípad kávy.
Vianočná kampaň "Sadnime si ako ľudia" otvára tému samoty, odcudzenia a bariér, s ktorými sa ľudia bez domova dennodenne stretávajú.
Hellmann’s prináša na Vianoce novú verziu koledy, oslavujúc svoju majonézu ako hlavného protagonistu sviatočných pokrmov.
Keď sa spojili sily hereckých hrdinov a nemocničných klaunov, vznikla kampaň, ktorá za sebou zanechala obrovskú vlnu solidarity.
BILLA prichádza s nevšednou vianočnou kampaňou, kde každý zákazník vyhráva.
Inovatívna hudobná kompozícia „Melody of Europe“ spája technológiu a umenie. Dominantou vizualizácie reprezentujúcej Slovensko je Bratislavský hrad.
Značka Ovečkáreň vstupuje do sveta televízie s kampaňou zameranou na tých, ktorí hľadajú spôsob, ako sa udržať v teple a zároveň šetriť.
Vianočná reklama oživuje príbeh o vzniku Tichej noci a pripomína nám moc jednoduchého gesta, ktoré pretrvalo stáročia.
Herec Ján Bakala, známy ako drsný nacista zo seriálu, sa stal rozprávkovým hrdinom v projekte Červeného nosa.
Legendárna vianočná reklama Kofoly sa opäť vracia na obrazovky s novým vianočným posolstvom
Britská tradícia vianočných reklám Johna Lewisa tento rok prekvapila fanúšikov nečakaným obratom k pragmatizmu, čím vyvolala polemické reakcie.
Vianočný kamión Lidla prinesie kúzlo Vianoc do ulíc Veľkej Británie.
O2 vo svojej najnovšej kampani prepája výstavbu 5G siete s Vianocami.
Vianočná kampaň Telekomu šíri posolstvo o dôležitosti vzájomného porozumenia aj mimo svojej „sociálnej“ bubliny.
Nová kampaň Greenpeace Slovensko od agentúry Slovák & Friends ukazuje výhody energetických spoločenstiev, vďaka ktorým môžu ľudia ušetriť stovky eur za energie.
Nemecký chemický gigant BASF čelí sklamaniu s poklesom prevádzkového zisku, odzrkadľujúcim výzvy v automobilovom sektore
Americký obchodný reťazec Target oznámil ukončenie programu na podporu diverzity a inklúzie ako reakciu na meniace sa podmienky na trhu
Spoločnosť Meta prekvapila technologický svet zásadným rozhodnutím, že tento rok investuje astronomických 60 až 65 miliárd dolárov do umelnej inteligencie
Peniaze by mali získať projekty, ktoré sa prihlásili do pôvodných výziev