
Moderátor Ruže a hviezda Sľubu a spojili sily. Výsledkom je štýlová kampaň
Krištof Králik a Jakub Švec sa sa stali súčasťou kampane módnej značky NEHERA.
Krištof Králik a Jakub Švec sa sa stali súčasťou kampane módnej značky NEHERA.
Starnúť sa dá aj aktívne, ukazuje nová kampaň Ligy pre seniorov.
Kampaň na darovanie 2 % z daní pre neziskovku Pes v núdzi vznikla v agentúre Call Crispy.
Zlúčenie Voyo a O2 pod značkou Oneplay prináša nový vietor na český televízny trh.
Kampaňou od Call Crispy vzdáva poctu svojim zamestnancom, ktorí každý deň aj noc zlepšujú zdravotníctvo.
Ak ste jedným z tých, ktorí bez mobilu nevedia zaspať, je čas vyskúšať niečo, čo môže zlepšiť váš spánok.
O2 prichádza s novou kampaňou. Ukazuje, že keď spolupracujeme, všetko ide ľahšie.
Tento rok si Super Bowl vypýtal za 30 sekúnd reklamy rekordnú sumu.
Dvojica hercov vzdáva hold svojmu hitu z roku 1989.
COOP Jednota oslavuje 15 rokov svojho úspešného reklamného konceptu.
Televízia Markíza prichádza s novou kampaňou, cieľom je podporiť Televízne noviny.
Gordon Ramsay, známy svojimi ostrými poznámkami, prekvapil novou rolou v reklamnej kampani.
Pozrite si, ako detektív George rozlúšti intrigy a najzáhadnejší prípad kávy.
Vianočná kampaň "Sadnime si ako ľudia" otvára tému samoty, odcudzenia a bariér, s ktorými sa ľudia bez domova dennodenne stretávajú.
Hellmann’s prináša na Vianoce novú verziu koledy, oslavujúc svoju majonézu ako hlavného protagonistu sviatočných pokrmov.
Keď sa spojili sily hereckých hrdinov a nemocničných klaunov, vznikla kampaň, ktorá za sebou zanechala obrovskú vlnu solidarity.
Najpredávanejšie pohonné látky sa naďalej predávali lacnejšie ako pred rokom o takmer osem percent
Nadmerná pracovná záťaž zvyšuje riziko vyhorenia. Jednoduchá otázka dokáže odhaliť, koľko toho zamestnanci musia zvládnuť
Finančná inštitúcia drží kľúčový úrok na rovnakej úrovni od decembra 2023
Zákazníci talianskej značky zvyknú byť dostatočne bohatí na to, aby zdražovanie ľahko absorbovali