Brand Lidla od svojho vstupu na slovenský trh prešiel výrazným posunom – od imidžu lacného diskontu až po súčasný lovebrand.

Za tým prerodom stál aj Tomáš Bezák, dlhoročný riaditeľ komunikácie v Lidl Slovensko. V novej epizóde Pokecu o komunikácii sme sa preto rozprávali o brande v súčasnosti najúspešnejšieho reťazca na Slovensku.

Dozviete sa v ňom aj:

-          ako a prečo odpisujú na každý jeden zákaznícky dopyt,

-          prečo si väčšinu komunikácie zastrešujú interne a nie cez agentúry,

-          ktoré kampane boli z pohľadu komunikácie brandu kľúčové,

-          ako bojujú s mýtom, že slovenské potraviny sú kvalitnejšie ako poľské,

-          a ako sa dostať k Lidl ponožkám alebo teniskám.

 Celé video:

Podcast:

Neprehliadnite

Pokec o komunikácii: Pekné obrázky nestačia, kampaň musí mať čísla, tvrdí Peter Šebo