
Juhokórejská firma sa ospravedlnila za reklamu, v ktorej sa ženy premenia na kravy
Propagačné video po kritike firma stiahla z platformy YouTube, predtým sa ale stačilo rozšíriť na sociálnych sieťach
Propagačné video po kritike firma stiahla z platformy YouTube, predtým sa ale stačilo rozšíriť na sociálnych sieťach
Nie je to iba o Matovičovi. Sulíkovi a ostatným koaličným stranám vyhovuje „nebyť informovaný“
Ako robiť reklamy, ktoré vytvárajú pamäťové štruktúry, budujú predajné konverzie a prispievajú k rastu podielu na trhu
Islandverzum bol vytvorený po miliónoch rokov vývoja
„Tak sme si povedali, že či by ste si chceli požičať,“ hovorí vo svojej vianočnej reklame 365.bank
Ľudský pokrok nevyhnutne prináša zmeny, ktoré sa vo veľkej miere odzrkadlia na trhu práce.
My, ľudia z agentúry, si uvedomujeme, ako dôležité je pre klienta investovať marketingové prostriedky správne. Dvojnásobne to platí pri kampaniach s menším rozpočtom. Čo je však dnes správne? Ako vsadiť na najefektívnejšiu investíciu budgetu v záujme klienta? Ako rozmeniť jeho zadanie s víziou najlepšie splniť stanovené ciele?
Podľa antirasistov obrázok predstavuje kolonizáciu a útlak. Od roku 2007 preto začali kampaň proti firme
Špekulácie o tom, že by bola Emma protežovaná, vyvracajú odborníci na modeling. Najnovšie ju oslovila na spoluprácu slovenská značka Noili
Kampane s charakterom, maskotom alebo „fluent device“ vytvárajú podľa prieskumov silnejšiu emocionálnu reakciu a budujú pamäťové štruktúry pre poznateľnosť značky
Krajinu, kde pivo rastie na stromoch, priniesol do hlavného mesta český národný pivovar Budějovický Budvar. Tisícky návštevníkov si nenechali ujsť príležitosť vychutnať si vychladený Budvar, odtrhnutý priamo zo stromu.
Ľudský pokrok nevyhnutne prináša zmeny, ktoré sa vo veľkej miere odzrkadlia na trhu práce. Globalizácia, automatizácia, digitalizácia a desiatky ďalších trendov menia požiadavky zamestnávateľov na svojich budúcich zamestnancov nevynímajúc absolventov stredných a vysokých škôl.
Riaditeľ komunikácie v Lidl Slovensko hovorí v novom dieli podcastu o rozvoji brandu najúspešnejšieho reťazca na Slovensku
Prieskumy v prospech ÖVP boli údajne fingovane účtované ako výdavky na štúdie ministerstva financií a zverejnené v denníku Österreich
Cieľom internetového hejtu sa môže stať aj značka, nedávnu skúsenosť má výrobca Horaliek. O tom aj o ďalších témach hovorí spolumajiteľ agentúry Ponyhouse
Efektívny a úspešný widget závisí od troch faktorov
Popularita USA vo svete od zvolenia terajšieho šéfa Bieleho domu prudko klesla
Investori hľadajú útočisko pred neistotou z obchodných vojen a slabého dolára. Ceny drahých kovov prudko rastú a pokorili predošlé maximá
V Taliansku sa protestovalo v Janove, Neapole, Palerme, Miláne a Benátkach, kde miestni obyvatelia nesúhlasia s výstavbou dvoch nových hotelov
Amazon zvyšuje svoje investície do infraštruktúry v snahe lepšie konkurovať ostatným technologickým gigantom