Pondelkové zostavenie rebríčka nespravodajských relácií kategórie 12+ ukázalo, že v sledovanosti jednoznačne dominuje zábava.

Stabilné prvé miesto

Aj preto sa jojkársky seriál Hranica pravidelne udržiava na prvej priečke. Svoje stabilné miesto potvrdzuje už niekoľko týždňov – 1.6. (320-tisíc), 6.6. (334-tisíc), 15.6. (308-tisíc), 20.6. (323-tisíc), 22.6. (324-tisíc), 27.6. (303-tisíc), 11.7. (317-tisíc), 18.7. (287-tisíc). Na začiatku prázdnin si síce komediálny seriál udržal sledovanosť nad hranicou 300-tisíc divákov, no s pribúdaním letných dní začína mierne strácať. Ostatnú epizódu si pozrelo 276-tisíc ľudí.

Podobne je na tom aj relácia Inkognito, ktorá je už niekoľko týždňov dvojkou v sledovanosti. Svoju pozíciu upevnila po tom, čo Jojka ukončila vysielanie slovenskej kulinárskej šou Bez servítky a program Rozhlasu a televízie Slovenska (RTVS) neponúkol kriminálky. Síce si miesto udržiava, no rovnako jeho sledovanosť klesá – 27.6. (252-tisíc), 11.7. (236-tisíc), 18.7. (213-tisíc). V pondelok sledovalo šou len195-tisíc divákov.

Súťaž aj magazín

Vysoko sa dostala aj vedomostno-súťažná relácia Duel z dielne RTVS. Kým piatková časť so 170-tisícami sledujúcich dominovala rebríčku, pondelková síce skončila na trojke, no stratila iba okolo tisícky divákov.

Najsledovanejšou markizáckou reláciou sa stal magazín Reflex. Ten si získal 158-tisíc ľudí. Top päť najsledovanejších programov uzatvárajú Rodinné prípady so 152-tisícami divákov.

Vekovú skupinu 12 až 54 rokov najviac nadchol seriál Hranica. K obrazovkám prilákal 117-tisíc divákov, za čo si vyslúžil najvyšší trhový podiel dňa – 15,9 percenta. V rovnakom vysielacom čase dalo 95-tisíc ľudí prednosť sledovaniu českého komediálneho filmu Babovřesky 2 s trhovým podielom 13,6 percenta.

Vyšší trhový podiel

Jojkárske Inkognito stratilo na druhú priečku približne 9-tisíc divákov. So sledovanosťou 86-tisíc ľudí mu preto patrí 12,7 percenta trhového podielu. Magazín Reflex síce získal vyšší trhový podiel (14,9 percenta), no čo do počtu divákov veľmi neohúril. Sledovalo ho iba 70-tisíc ľudí.

Podobne sa umiestnila aj česká kulinárska šou Prestreté. Varenie prvého tohtotýždňového kuchára si pozrelo iba o približne tisícku menej divákov, čo relácii prinieslo 13-percentný trhový podiel.

Ďalšie dôležité správy

Prevádzka Subway
Neprehliadnite

Tetovanie za sendvič zadarmo do konca života? Subway prišiel s nezvyčajnou kampaňou