Najsledovanejším televíznym programom v nespravodajskom rebríčku cieľovej skupiny 12+ sa vo štvrtok stal český film Muži v naději, ktorý si na Televízii Joj pozrelo 171-tisíc ľudí. Konkurenčná Markíza v tom čase vysielala program Špunti na cestě, ktorý však oslovil 156-tisíc divákov a dostal sa až na tretie miesto poradia.
Druhé miesto patrilo TV Joj vďaka šou Prestreté, ktorú sledovalo 161-tisíc divákov. Do najlepšej pätice sa dostal aj program Rozhlasu a televízie Slovenska, keď Duel prilákal 151-tisíc ľudí.
Rebríček pre cieľovú skupinu 12 až 54 rokov potvrdil líderstvo filmu Muži v naději, ktorý uvidelo 90-tisíc ľudí s trhovým podielom 13,2 percenta. Osem miest poradia však patrilo programu Markízy.
Špunti na ceste získali trhový podiel 12,3 percenta, ktorý sa s ďalšou epizódou zvýšil na 13,4 percenta. Opačne to fungovalo pri Rodinných prípadoch, kde vyšší trhový podiel, a to 16,5 percenta, získala práve skôr vysielaná časť. Najvyšší trhový podiel z Top 10 nespravodajských programov získali Susedské prípady, a to až 18,7 percenta.
V rámci celkového trhového podielu má Markíza Group 26,6 percenta, Joj Group 16,6 percenta, RTVS Group 8,9 percenta a TA3 len 0,9 percenta.