Americká sieť rýchleho občerstvenia Subway ponúka sendviče zadarmo do konca života človeku, ktorý si nechá na chrbát či hruď vytetovať 30-centimetrové logo ich novej kampane.

Zhruba osemcentimetrové tetovanie na rameno, predlaktia alebo stehno sa rovná sendvičom zadarmo na rok, päťcentimetrové tetovanie potom sendvičom zadarmo na mesiac. Informoval ekonomický web stanice Fox News.

Party v Las Vegas

Spoločnosť Subway pozýva svojich milovníkov na party v Las Vegas, kde bude mať celkom deväť ľudí možnosť nechať si vytetovať logo novej kampane Subway výmenou za darčekové poukážky na sendviče. Človek, ktorý si nechá vytetovať v priemere 30-centimetrové logo, dostane darčekové poukážky v hodnote 50-tisíc dolárov.

Podľa nezávislej webovej stránky Fastfoodprice.com, ktorá porovnáva ceny vo fastfoodových reťazcoch, stojí veľká porcia sendviča v Subway v USA priemerne 6,9 ​​dolára. Pre človeka s 30-centimetrovým tetovaním loga by to teda znamenalo, že si môže objednať sendvič každý deň takmer 20 rokov.

Tetovanie za poukaz

Menšie ponuky na mesačné či ročné poukážky môže využiť osem ďalších ľudí.

Dobrovoľníkom, ktorí musia byť starší ako 21 rokov a na párty musia pravdepodobne prísť s dostatočným predstihom, pretože akcia je bez registrácie, vytetuje logo Subway DJ Tambe, dvojnásobný víťaz americkej televíznej súťaže Ink Master (Majster atramentu), alebo člen jeho tímu.

Ďalšie dôležité správy

WA 41 archív Chicago - Na archívnej snímke z 30. júla 2019 aplikácia sociálnej siete Facebook je vidieť na displeji mobilného telefónu v predajni Apple.Zisk Facebooku sa na konci vlaňajška prudko zvýšil a prekonal očakávania trhu. Zisk vo 4. kvartáli stúpol o 53 % na 11,22 miliardy USD (9,26 miliardy eur) alebo 3,88 USD na akciu zo 7,35 miliardy USD alebo 2,56 USD na akciu v rovnakom období pred rokom. 

FILE - In this July 30, 2019, file photo, the social media application, Facebook is displaye
Neprehliadnite

Facebook stráca užívateľov, problémom má byť nahota a obavy zo zneužitia súkromného obsahu