
Sloboda slovenských médií: Diskusiu o kľúčovej téme súčasnosti prinášajú Komunikační experti
Združenie Komunikační experti organizuje prvú jesennú diskusiu s odborníkmi z oblasti médií a televízie.
Združenie Komunikační experti organizuje prvú jesennú diskusiu s odborníkmi z oblasti médií a televízie.
Reč je o snímke Interstellar, ktorá sa po desiatich rokoch vracia aj do kín na Slovensku. A diváci si ju môžu pozrieť v IMAX formáte a dopriať si neopakovateľný zážitok v kine.
Chceš sa stať novinárom? Mladí Slováci majú neopakovateľnú šancu zapojiť sa do unikátneho projektu, ktorý môže odštartovať ich kariéru v najväčšom vydavateľstve na trhu. Viac o projekte prezradila v rozhovore zakladateľka vzdelávacieho projektu Future Media Academy Petra Pukalovičová.
Umelá inteligencia mení pravidlá hry v logistike. Konferencia Priemysel & Logistika 2024 prinesie odpovede na otázky o budúcnosti s AI.
Lidl a Kaufland zavádzajú prelomovú technológiu platby cez mobilné aplikácie.
Od 1. októbra nastáva zmena vo vedení spoločnosti UPC.
Nemecký obchodný reťazec plánuje expanziu na slovenský a český trh, pripravuje si pôdu na konkurenčný súboj s etablovanými značkami.
Chceš sa stať novinárom? Mladí Slováci majú neopakovateľnú šancu zapojiť sa do unikátneho projektu, ktorý môže odštartovať ich kariéru v najväčšom vydavateľstve na trhu. Viac o projekte prezradil v rozhovore CEO News and Media Holding Michal Teplica.
Výdavky na internetovú reklamu na Slovensku dosiahli v prvom polroku 2024 rekordných 104 miliónov eur. Dynamický rast signalizuje posun v preferenciách inzerentov.
Kultová hororová komédia Tima Burtona znovu vtrhla na filmové plátna a okamžite ovládla svetové kiná svojím strhujúcim úspechom.
Pretáčanie reklám sa stalo bežným zvykom, podľa prieskumu ho využíva drvivá väčšina slovenskej populácie.
Lidl v tomto roku oslavuje svoje 20. narodeniny. So 164 predajňami v 96 mestách je dnes trhovým lídrom a spolieha sa naň nejedna domácnosť.
Chceš sa stať novinárom? Mladí Slováci majú neopakovateľnú šancu zapojiť sa do unikátneho projektu, ktorý môže odštartovať ich kariéru v najväčšom vydavateľstve na trhu.
Prieskum odhalil, aké faktory sú pre ľudí najatraktívnejšie pri spolupráci značiek s osobnosťami.
Americká asociácia Scent Marketing Institute nedávno komentovala štúdiu spoločnosti Nike, ktorá ukázala, že pridávanie vôní do ich obchodov zvýšilo nákupný zámer o 80 %. V inom experimente na čerpacej stanici s malou predajňou, kde bola cielene používaná vôňa kávy, sa zvýšil predaj tohto nápoja o neuveriteľných 300 %. Ako je to možné sa dá veľmi jednoducho vysvetliť.
Aký je podiel reklamných výdavkov smerujúcich do lineárnej televízie vo vyspelých, zaostalých krajinách a na Slovensku
Zmena sa nezačína vo veľkých rečiach, ale v konkrétnych rozhodnutiach. Nemecký štát si zvolil slobodu namiesto pohodlia, open-source namiesto závislosti od technologických gigantov. Digitálnu budúcnosť si chcú tvoriť sami
Vo vlastnom byte alebo dome býva 94 percent Slovákov
Londýn sprístupní svoj trh americkému hovädziemu mäsu a etanolu
Podmienkou je ukončenie konfliktu na Ukrajine