Výpravná tanečná šou Let's Dance si na konto pripísala veľký úspech. Okrem vysokej sledovanosti a obľúbenosti u divákov sa blysla aj v prestížnej súťaži Zlatý klinec, ktorá oceňuje najlepšie slovenské reklamy. Porota ocenila imidžový spot z dielne TV Markíza striebrom v kategórii Film - Upútavky na program, jingle.

Výnimočný spot zaujal porotu i divákov

Ocenená upútavka, ktorá bola súčasťou jarnej promo kampane Let's Dance, je poňatá ako výpravný dobový bál, v ktorom sa prelínajú veľkoleposť, zábava a elegancia. Michal Borec, riaditeľ Centra marketingu skupiny Markíza, sa teší z úspechu: „Sme nesmierne hrdí a nadšení, že si naša práca vyslúžila ocenenie Strieborný klinec. Tento projekt bol výzvou po kreatívnej aj produkčnej stránke, a preto nás teší, že dokázal zaujať nielen divákov, ale aj odbornú porotu.“

Kampaň vznikla v rámci interných kapacít kreatívneho oddelenia Centra marketingu skupiny Markíza pod vedením Júliusa Cerinu. Za prvotnou ideou upútavky stoja Michal Borec a choreograf Miňo Kereš, režisérom spotu je Daniel Laurinc. Natáčalo sa počas troch dní v priestoroch Primaciálneho paláca v Bratislave.

„Získanie ocenenia je uznaním vášne a energie, ktoré náš tím do projektu vložil. Let's Dance je bezpochyby najobľúbenejšia tanečná šou v histórii, vďaka čomu vznikol kreatívny nápad poňať sprievodnú promo kampaň ako veľkolepý dobový tanečný bál. Veľmi nás teší, že sa nám prostredníctvom nej podarilo osláviť bohatú históriu šou a zároveň vzbudiť u divákov očakávanie ďalšieho nezabudnuteľného televízneho zážitku,“ dodal Július Cerina.

Ocenený hlavný televízny promo spot trvá viac než minútu a účinkovalo v ňom jedenásť celebritných súťažiacich, porota, moderátori, víťazi predchádzajúcich ročníkov Let's Dance, profesionálni tanečníci a komparz, celkovo viac než 80 ľudí.

Kreatívna producentka Markízy Soňa Čermáková Uličná.
Neprehliadnite

Ako sa rodia najväčšie hity Markízy? Prezrádza kreatívna producentka Dunaja a Druhej šance

Zlatý klinec je najprestížnejšou súťažou kreatívnej reklamy na Slovensku, ktorá hodnotí originálnosť a inovatívnosť nápadov už od roku 1994. Kmeňovú porotu tvoria osobnosti slovenskej reklamy, ktorých dopĺňajú zahraniční českí porotcovia. Ocenené práce v jubilejnom 30. ročníku súťaže o najkreatívnejšiu reklamu na Slovensku boli vyhlásené v piatok 27. septembra na galavečere v bratislavskom STARS auditoriu.

Vizitka kampane:

  • Creative Director: Július Cerina 

  • Stratég: Michal Borec 

  • Copywriter: Filip Németh, Ľubo Nemeš 

  • Art Director: Július Cerina 

  • Režisér: Daniel Laurinc 

  • Choreograf: Milan Kereš

  • Account: Ľudmila Kuľhová, Miroslava Gerendová 

  • Kamera: Maroš Majo Žilinčan 

  • Strih: Július Šimlovič 

  • Hudba: David Guetta featuring Kelly Rowland - When Love Takes Over 

  • Vedúci produkcie: Naďa Křupalová, Jaro Schnierer  

  • Produkčná spoločnosť: FRESH Agency, s.r.o.  

Let's Dance v centre pozornosti aj na jeseň

Zážitok z tanečnej šou Let's Dance si budú môcť užiť aj fanúšikovia po celom Slovensku, keďže 2. októbra štartuje jedinečné Let's Dance turné. Tento nezabudnuteľný program prinesie šou priamo do regiónov.