Výpravná tanečná šou Let's Dance si na konto pripísala veľký úspech. Okrem vysokej sledovanosti a obľúbenosti u divákov sa blysla aj v prestížnej súťaži Zlatý klinec, ktorá oceňuje najlepšie slovenské reklamy. Porota ocenila imidžový spot z dielne TV Markíza striebrom v kategórii Film - Upútavky na program, jingle.
Výnimočný spot zaujal porotu i divákov
Ocenená upútavka, ktorá bola súčasťou jarnej promo kampane Let's Dance, je poňatá ako výpravný dobový bál, v ktorom sa prelínajú veľkoleposť, zábava a elegancia. Michal Borec, riaditeľ Centra marketingu skupiny Markíza, sa teší z úspechu: „Sme nesmierne hrdí a nadšení, že si naša práca vyslúžila ocenenie Strieborný klinec. Tento projekt bol výzvou po kreatívnej aj produkčnej stránke, a preto nás teší, že dokázal zaujať nielen divákov, ale aj odbornú porotu.“
Kampaň vznikla v rámci interných kapacít kreatívneho oddelenia Centra marketingu skupiny Markíza pod vedením Júliusa Cerinu. Za prvotnou ideou upútavky stoja Michal Borec a choreograf Miňo Kereš, režisérom spotu je Daniel Laurinc. Natáčalo sa počas troch dní v priestoroch Primaciálneho paláca v Bratislave.
„Získanie ocenenia je uznaním vášne a energie, ktoré náš tím do projektu vložil. Let's Dance je bezpochyby najobľúbenejšia tanečná šou v histórii, vďaka čomu vznikol kreatívny nápad poňať sprievodnú promo kampaň ako veľkolepý dobový tanečný bál. Veľmi nás teší, že sa nám prostredníctvom nej podarilo osláviť bohatú históriu šou a zároveň vzbudiť u divákov očakávanie ďalšieho nezabudnuteľného televízneho zážitku,“ dodal Július Cerina.
Ocenený hlavný televízny promo spot trvá viac než minútu a účinkovalo v ňom jedenásť celebritných súťažiacich, porota, moderátori, víťazi predchádzajúcich ročníkov Let's Dance, profesionálni tanečníci a komparz, celkovo viac než 80 ľudí.

Ako sa rodia najväčšie hity Markízy? Prezrádza kreatívna producentka Dunaja a Druhej šance
Zlatý klinec je najprestížnejšou súťažou kreatívnej reklamy na Slovensku, ktorá hodnotí originálnosť a inovatívnosť nápadov už od roku 1994. Kmeňovú porotu tvoria osobnosti slovenskej reklamy, ktorých dopĺňajú zahraniční českí porotcovia. Ocenené práce v jubilejnom 30. ročníku súťaže o najkreatívnejšiu reklamu na Slovensku boli vyhlásené v piatok 27. septembra na galavečere v bratislavskom STARS auditoriu.
Vizitka kampane:
Creative Director: Július Cerina
Stratég: Michal Borec
Copywriter: Filip Németh, Ľubo Nemeš
Art Director: Július Cerina
Režisér: Daniel Laurinc
Choreograf: Milan Kereš
Account: Ľudmila Kuľhová, Miroslava Gerendová
Kamera: Maroš Majo Žilinčan
Strih: Július Šimlovič
Hudba: David Guetta featuring Kelly Rowland - When Love Takes Over
Vedúci produkcie: Naďa Křupalová, Jaro Schnierer
Produkčná spoločnosť: FRESH Agency, s.r.o.
Let's Dance v centre pozornosti aj na jeseň
Zážitok z tanečnej šou Let's Dance si budú môcť užiť aj fanúšikovia po celom Slovensku, keďže 2. októbra štartuje jedinečné Let's Dance turné. Tento nezabudnuteľný program prinesie šou priamo do regiónov.