Platforma Komunikační experti, ktorá pred tromi rokmi vznikla ako neformálny priestor pre profesionálov z oblasti komunikácie a marketingu, sa oficiálne mení na občianske združenie. Tento krok znamená nielen formalizáciu fungovania platformy, ale aj otvorenie možnosti prijímať nových členov. Cieľom je ďalej rozvíjať komunitu, ktorá sa za tri roky rozrástla na takmer 600 členov.
Sloboda médií: kľúčová téma v neistých časoch
Prvým jesenným podujatím združenia bude diskusia "Ako sa mení mediálne prostredie" venovaná slobode slovenských médií. Téma, ktorá je dnes veľmi aktuálna, prichádza v čase narastajúcej debaty o nezávislosti médií a výziev, ktorým čelia. Nie sú to len ekonomické tlaky a nepriame zásahy zo strany politických subjektov či hrozby spojené so stratou dôvery verejnosti, ale aj výzvy pri sústredení mediálneho vlastníctva do rúk niekoľkých hráčov a otázky o možnej autocenzúre.
Debata, ktorú Komunikační experti organizujú, ponúka príležitosť priamo čeliť týmto otázkam. Na jednom pódiu sa stretnú generálny riaditeľ vydavateľstva Petit Press Alexej Fulmek, generálny riaditeľ televíznej skupiny Markíza Peter Gažík a generálny riaditeľ mediálneho domu News and Media Holding Michal Teplica.
Diskusia "Ako sa mení mediálne prostredie" sa uskutoční 2. októbra 2024 od 17:30 hod. v priestoroch Base v Jurkovičovej teplárni. Prihlásiť sa môžete na webe Komunikačných expertov.
Do kín prichádza dokument o prezidentke Čaputovej. Je správou o spoločnosti, v ktorej sme žili
Kto sú Komunikační experti?
Platformu Komunikační experti založili šiesti uznávaní odborníci zo sveta komunikácie a marketingu: Štefan Frimmer, Tereza Molnár z 365 Banky, Alena Krčová z Národného centra zdravotníckych informácií, Tomáš Bezák z Lidlu, Peter Blažečka z Esetu a Gabriel Tóth z New School Communications, ku ktorým sa neskôr pridala Simona Mištíková z agentúry Divino.
Prvou predsedníčkou novovzniknutého združenia sa stala Tereza Molnár. „Za obdobie troch rokov sme sa rozrástli na komunitu takmer 600 členov a podarilo sa nám usporiadať viac ako 20 stretnutí s desiatkami skvelých hostiek a hostí. Aj preto sme sa rozhodli naše fungovanie profesionalizovať,“ hovorí Tereza Molnár o potrebe zmeny neformálnej platformy na občianske združenie.
Združenie zároveň otvára svoje rady pre ďalších profesionálov z oblasti PR, marketingu a komunikácie, ktorí chcú mať prístup k špičkovým informáciám a byť súčasťou dynamickej komunity. Určené je nielen pre hovorcov a PR manažérov, ale i pre ľudí, ktorí tvoria komunikačné stratégie a obsah, spravujú sociálne siete alebo komunikujú na zamestnancov či externé prostredie.
Komunikační experti prinášajú priestor pre otvorenú diskusiu, výmenu skúseností a spoločné hľadanie riešení, ako čeliť výzvam dnešnej doby. Pre svojich členov zároveň majú pripravené mnohé výhody. Získajú zadarmo vstup na osem podujatí ročne, prístup k know-how na uzavretých platformách a 20 % zľavu na komunikačné konferencie organizované SME. Ročný poplatok za členstvo je 89 eur a platí sa buď ako firma alebo fyzická osoba. Združenie navyše pripravilo zvýhodnené balíčky pre celé komunikačné tímy.