
Obsahový marketing nie sú len články, odhaľuje Žurnál Alain Delon (case study)
Pánska módna značka Alain Delon plní obsahom svoj online magazín – Žurnál už od roku 2015 a za ten čas naň pribudli stovky článkov, tisícky fotografií a desiatky videí
Pánska módna značka Alain Delon plní obsahom svoj online magazín – Žurnál už od roku 2015 a za ten čas naň pribudli stovky článkov, tisícky fotografií a desiatky videí
Zadanie kampane bolo nasledovné: zvýšiť povedomie o problematike nedostatku železa a následne odpromovať výživový doplnok na doplnenie železa
Hlavným prvkom kampane bolo deepfake video so Zlaticou Puškárovou, ktoré vzniklo mimo NMH. Na toto video však nadväzovali ďalšie formáty vo vydavateľstve
Natívna reklama každoročne zaznamenáva skvelé výsledky, keďže je postavená na tom, aby reklamné posolstvo komunikovala s čo najväčším obsahovým prínosom
„Tak sme si povedali, že či by ste si chceli požičať,“ hovorí vo svojej vianočnej reklame 365.bank
Kampane s charakterom, maskotom alebo „fluent device“ vytvárajú podľa prieskumov silnejšiu emocionálnu reakciu a budujú pamäťové štruktúry pre poznateľnosť značky
Riaditeľ komunikácie v Lidl Slovensko hovorí v novom dieli podcastu o rozvoji brandu najúspešnejšieho reťazca na Slovensku
Efektívny a úspešný widget závisí od troch faktorov
Na významné podujatie, ktoré spoluorganizuje Trend, prídu desiatky hostí z celého sveta
Slovenská agentúra sa môže pýšiť víťazstvom v kategórii Využitie sociálnych sietí a Influencer marketing
Spoty kampane lákajú turistov na menej známe miesta Košického kraja, pričom ich porovnávajú s tradičnejšími slovenskými destináciami
Zelená, eko alebo enviro reklama a marketing sa pomaly ale isto stávajú mainstreamom
V ďalšej epizóde Pokecu aj o tom, aké je to robiť marketing pre neziskovky a ako sa podarilo vytvoriť najvirálnejšiu občiansku iniciatívu na Slovensku
V novom seriáli Gabriela Tótha prinášame rozhovor s A. Valčekom, ktorý sa rozhodol odísť z veľkého média a plánuje svoju prácu financovať z príspevkov svojich čitateľov
Kampaň spustila so svojou hybridnou agentúrou Darwin and the Machines
V snahe zmierniť straty španielski vývozcovia presunuli svoju pozornosť na Európu a Blízky východ, regióny s tradíciou konzumácie stolových olív
Irish coffee a škoricové buchty si získali generácie hostí od študentov až po starších obyvateľov mesta
Taliansko sa stáva magnetom pre americké páry, ktoré túžia po nezabudnuteľnej svadbe v duchu 'dolce vita'
Obnoviteľné zdroje energie sa v Británii prvýkrát v histórii stali dominantnou súčasťou energetického mixu, s podielom presahujúcim 50 percent