Spoločnosť Kickresume spustila so svojou hybridnou agentúrou Darwin and the Machines prvú kampaň pre severoamerický trh. Prezentujú online nástroj s názvom od GoBigname na tvorbu profesionálnych životopisov (CV), ktorý urýchľuje získanie zamestnania. Podľa spoločnosti ich nástroj pomohol už viac ako miliónu používateľov, ktorí sa tak dostali aj do firiem ako Apple, Google, Tesla alebo NASA.
,,Vďaka Kickresume si ktokoľvek dokáže nájsť prácu rýchlejšie. Či už ste upír, alebo travel influencer počas pandémie. Nadsázka a univerzálne symboly boli nevyhnutné tak, aby koncepty spotov fungovali aj na viacerých kultúrne odlišných trhoch,” vysvetľuje koncept kreatívny riaditeľ agentúry Michal Pastier.
Pre zvýšenie efektivity komunikácie spája jednotlivé spoty nový maskot Kick. Inšpiráciou pre nového maskota od Darwinov sa stal extrémne rýchly bazilišok, prezývaný aj “Jesus Christ lizard” vďaka schopnosti bežať tak rýchlo, že vie bežať aj po hladine vody. 3D charakter Kicka vznikol v animačnom štúdiu Plaftik v tíme Juraja Demoviča, ktoré malo na starosti aj postprodukciu spotov v réžii Pepeho Ehrenbergera.
,,Komunikačný ekosystém kampane tvorí kombinácia dvoch imidžových spotov, dvoch produktových spotov a množstva performance formátov,” dopĺňa Martin Blaško, CEO agentúry na Slovensku.