Aj v roku 2022 agentúra ui42 stabilne pokračuje v napĺňaní odvážnych plánov. Je to tak aj vďaka rastúcemu performance oddeleniu, ktoré spravuje komplexné portfólio online marketingových kanálov, vrátane Google Ads, sociálnych sietí, Linkedin, mediálneho nákupu, porovnávačov cien, SEO optimalizácii či nastaveniu správnej analytiky, už viac ako 50tke klientov.
Vzťahy s veľkými klientmi
Preto bolo viac než potrebné rozhliadnuť sa po skúsenom riaditeľovi tohto oddelenia, ktorým sa stal Roman Helt. Roman, ako najčerstvejšia posila, prišiel do ui42 z agentúry H1, kde bol s malou prestávkou, dokopy 10 rokov. Ako Key Account Manager bol zodpovedný za vzťahy s veľkými klientmi.
Svoje doterajšie skúsenosti sa rozhodol zúročiť na jednej z najdôležitejších stoličiek v ui42. Roman Helt: “ui42 je a vždy bol rešpektovaný konkurent. To, že som tu a vediem tento tím je splnenie malého kariérneho sna. Teším sa, že môžem ďalej posunúť skvele našliapnutý tím, zdieľať know-how so skvelými ľuďmi. Hoci som tu len pár dní, neskutočne si užívam firemnú kultúru a atmosféru, akú som inde ešte nezažil.“
Agentúra ui42 je na trhu už 25 rokov. Každým rokom stabilne a dlhodobo rastie, a to nielen v hospodárskych výsledkoch (pozn.: EBIT YoY 2020 / 2021 je + 250 percent, zdroj Finstat) , ale aj vo výsledkoch personálneho obsadenia nielen manažérskeho tímu, ktorý teraz doplnil Roman.
Andrej Kajan, CEO ui42: “Roman bol našou prvou voľbou, je nielen výborný manažér, obchodník aj odborník na online marketing, ale svojou osobnosťou od prvého dňa dokonale zapadol do našej firemnej kultúry, z čoho sa veľmi teším. Čakajú ho veľké výzvy, držím mu palce, aby ich spoločne so svojím tímom dokázali zvládnuť.”
Nové pozície vo firme
Je jasné, že zakladatelia Róbert Mráz a Martin Krupa majú na výber ľudí výborný čuch. V roku 2018 zverili vedenie spoločnosti Andrejovi Kajanovi, ktorý sa ako CEO postaral o finančné zastabilizovanie prudko rozrastajúcej sa agentúry a nastavenie obchodnej stratégie.
Dušan Vereš zúročuje svoje bohaté skúsenosti z prieskumnej agentúry vo vedení UX oddelenia. Na čelo značky ui42 a interného marketingového tímu sa pred 6 rokmi postavil dlhoročný marketér, Robo Háger. Personalistiku, ľudské zdroje a rozvoj zamestnancov má pod palcom Martina Mrázová, ako HR manager.
ui42 za ostatné 2 roky vytvorilo dve nové pozície, ktoré si nová štruktúra firmy, portfólio klientov aj komplexnosť poskytovaných služieb vyžadovala. Daniela Marušková ako Senior Account Manager je zodpovedná za starostlivosť o dôležitých klientov, a minulý rok agentúra z interných ľudí obsadila pozíciu Výrobného riaditeľa, ktorým sa stal, predtým skúsený a talentovaný Projektový Manager, Viktor Doletina.
Hoci sa aj ui42 posledné roky musí vysporiadať s nedostatkom voľných kvalitných ľudí na trhu, napriek tomu prudko rastie aj na ostatných pozíciách (v roku 2021 nastúpilo 20 nových kolegov). Je preto veľkou výzvou posilneného vedenia agentúry udržať kvalitu práce, ale aj legendárnu rodinnú atmosféru, ktorou bola agentúra sídliaca v domčeku v Horskom parku roky povestná.
- O agentúre ui42
- To, že je ui42 jednou z vôbec prvých digitálnych agentúr na Slovensku nie je pochýb. Málokto vie, že práve táto agentúra naprogramovala ešte v roku 1997 prvý portál Profesia, uviedla na trh prvý redakčný systém BUXUS a momentálne je jej najväčšou výzvou umelá inteligencia. Medzi klientov ui42 patrí napríklad Dedoles, PSS, Generali, SLSP či Vaša Lekáreň. Agentúra si za 25 rokov svojej existencie prešla viacerými dynamickými obdobiami, výsledkom ktorých je dnes zohratý tím vyše 60 odborníkov z oblasti vývoja, marketingu či UX.