Letná sledovanosť nespravodajských programov kategórie 12+ opäť neprekonala hranicu 200-tisíc divákov. Najvyššie sa dostala francúzska komédia Ako sa stať francúzskym milencom, ktorú vysielala v hlavnom čase Markíza. Aj keď v hodnotení Česko-Slovenskej filmovej databázy nedosahuje vysoké čísla (50 percent), vo štvrtok si získala najviac divákov – 179-tisíc.
Rodinné prípady vystúpili
Na druhú priečku sa dostali Rodinné prípady. Tie boli zaradené do pôvodného času šou Bez servítky, ktorej vysielanie Jojka na čas prerušila. Reláciu sledovalo 176-tisíc divákov.
Špunti na ceste konečne prešli pozitívnou zmenou v sledovanosti. Už od posledného júnového dňa, kedy Markíza odvysielala prvé dva diely, vyskočili čísla na 225-tisíc a 195-tisíc sledujúcich. No od tohto momentu každým týždňom seriál divákov strácal – 7.7. (201-tisíc), 14.7. (196-tisíc), 21.7. (156-tisíc) v prvej epizóde večera. Od ostatného týždňa však začala Markíza vysielať seriál už iba v jednej časti na deň. Tá si však konečne získala viac divákov – 172-tisíc a prerušila tak klesajúci trend sledovanosti.
Vysoko sa dostal aj magazín Reflex, ktorý si pozrelo 163-tisíc ľudí. Súťažno-vedomostná relácie Duel z dielne Rozhlasu a televízie Slovenska strácal na štvrtú priečku ani nie 10-tisíc divákov. Štvrtkové súťaženie videlo 155-tisíc ľudí.
V rebríčku nespravodajských relácií vekovej kategórie 12 až 54 rokov si najviac divákov získal český seriál Špunti na ceste. Pozrelo si ho 95-tisíc ľudí s trhovým podielom 12,5 percenta. V rovnakom vysielacom čase dali ľudia prednosť Jojke a sledovaniu francúzskej komédie Ako sa stať francúzskym milencom. Videlo ho 92-tisíc divákov, za čo si vyslúžil 12,4 percenta trhového podielu.Vysoký trhový podiel
Vysoko sa v rebríčku umiestnili aj podvečerné Rodinné prípady, ktoré si pozrelo 83-tisíc ľudí s trhovým podielom 17,6 percenta. Magazín Reflex na Markíze prilákal k televíznym obrazovkám 67-tisíc divákov, za čo mu patrí 15,5 percenta trhového podielu. Top päť najsledovanejších programov uzatvára česká kulinárska šou Prestreté, ktorú videlo 60-tisíc ľudí s trhovým podielom 12,7 percenta.