Do čela rebríčka nespravodajských programov v kategórií 12 + sa po niekoľkých týždňoch opäť vrátil český kriminálny seriál Dvojka na zabitie. Už počas prvej prázdninovej stredy (6.7.) si získal vysoký počet divákov (251-tisíc), potom však zažil pokles, ktorý napriek terajšiemu vysokému umiestneniu v rebríčku, stále pretrváva: 13.7. (180-tisíc), 20.7. (177-tisíc) a ostatnú časť videlo už iba 175-tisíc divákov.

Úspešná súťaž

Veľký úspech u divákov však zaznamenáva vedomostno-súťažná relácia Duel z dielne Rozhlasu a televízie Slovenska (RTVS). Oproti predošlým júlovým stredám, kedy mu 6.7. patrila siedma priečka so 172-tisícmi sledujúcimi, 13.7. síce vystúpila na piate miesto, avšak s nižším počtom divákov, iba 148-tisíc, a 20.7. na šiestej priečke zaznamenala 154-tisíc sledujúcich. Počas štvrtej júlovej stredy sa vyšplhala na druhé miesto so 167-tisícmi divákov.

Markíza v hlavnom vysielacom čase stavila na kanadskú drámu Moja dcéra zmizla. I keď má snímka v Česko-Slovenskej filmovej databáze slabšie hodnotenie (iba 52 percent), získala si 166-tisíc ľudí. Vysoko sa v sledovanosti dostala aj česká kulinárska šou Prestreté, ktorá k televíznym obrazovkám prilákala 165-tisíc divákov.

Typické stredajšie kriminálky na Jednotke sa ale prepadli. Druhý a tretí júlový týždeň dominovali rebríčku sledovanosti 182-tisíc a 181-tisíc divákov, uplynulú stredu si Vraždy v Tours získali už iba 157-tisíc sledujúcich.

V rebríčku sledovanosti vekovej kategórie 12 až 54 rokov sa najvyššie umiestnil český krimi-komediálny seriál Dvojka na zabitie. K televíznym obrazovkám prilákal 103-tisíc divákov, za čo si vyslúžil 11,7-percentný trhový podiel. O čosi nižšiu sledovanosť získal v rovnakom vysielacom čase film Moja dcéra zmizla, ktorý sledovalo 90-tisíc ľudí s trhovým podielom 10,7 percenta.

Rodinné prípady aj Prestreté

Vysoký trhový podiel (po 15,3 percenta) však získali šou Prestreté a magazín Reflex. Obe však s výrazným rozdielom v sledovanosti. Stredajšie varenie si pozrelo 79-tisíc divákov, no markizácku reláciu už len 65-tisíc ľudí.

Úspech u divákov zožali aj dve epizódy Rodinných prípadov, ktoré si s prestávkou jednej hodiny pozrelo 58-tisíc ľudí s trhovým podielom 14,7 percenta a 57-tisíc s trhovým podielom 11,2 percenta.

Ďalšie dôležité správy

WA 34 Sausalito - Šéf Facebooku Mark Zuckerberg oznamuje, že spoločnosť Facebook sa premenuje na Meta počas virtuálneho podujatia v kalifornskom Sausalite vo štvrtok 28. októbra 2021. Nové meno bude zastrešovať služby ako Facebook či Instagram. Ide o verziu internetu pre virtuálnu realitu, ktorú tento americký technologický gigant vidí ako budúcnosť. FOTO TASR/AP 

Seen on the screen of a device in Sausalito, Calif., Facebook CEO Mark Zuckerberg announces their new name, Meta, during a virtual e
Neprehliadnite

Meta vs Meta. Zuckerberg mal ukradnúť názov firmy, súdny spor sa vlečie už mesiace