
Marketér Minár: V pandémii ľuďom nevadí reklama, ale od firiem čakajú niečo iné
Názor | Čo majú firmy, spoločnosti a značky robiť v čase koronakrízy?
Názor | Čo majú firmy, spoločnosti a značky robiť v čase koronakrízy?
Najväčšie rasty zaznamenala natívna a video reklama
Najčastejšie sme videli v televíziách reklamu Slovenskej sporiteľne
Značky reagujú na situáciu, banka zmení komunikáciu v zakúpenom priestore
Za kvartál môže ísť o drastický odhadovaný výpadok 6,5 milióna eur
Účinky koronavírusu neobišli ani reklamnú brandžu. Na situáciu museli reagovať zadávatelia aj agentúry
Keď si ich pozrel znova, pochopil vraj, že boli strašné
Vedenie opäť dočasne prevezme Nemec Paul Pauls
V segmente poslednej dobe rýchlo expanduje aj kľúčový konkurent Coca-Cola
Podľa tržieb za rok 2018 jej na slovenskom trhu patrilo šieste miesto
Do štvrtého ročníka súťaže pre digitálnych marketérov sa prihlásilo 44 agentúr so 147 prácami
Čoraz častejšie hľadáme kvalitu, hovorí marketingový riaditeľ Plzeňského Prazdroja
Kampaň ukazuje, že je možné vytvoriť záhradu tak, aby sa tam veselil a cítil dobre aj hmyz
Je to prvý raz za 18-ročnú históriu, zo Slovenska sa prihlásilo 54 prác
Akčná snímka o britskom tajnom agentovi 007 sa mala dostať do kín začiatkom apríla
Ľudia hľadajú aj spojenie „corona beer vírus“ alebo „beer coronavirus“
Automatizácia a inteligentné technológie šetria firmám čas, náklady aj ľudské zdroje
Cena kontraktu nie je známa
Mladší zamestnanci chcú, aby lídri boli tým, čím mali byť. Ich nespokojnosť zrejme pramení zo skutočnosti, že z pracovísk začína miznúť stredný manažment
Sumár týždňa TRENDU sa venoval: ďalším prehrám amerického prezidenta, rastu minimálnej mzde v Európe či rastúcej výške dlhu Slovákov