Hoci sa momentálne môže zdať, že to najhoršie je za nami, následky pandémie budeme cítiť ešte dlho prostredníctvom rán, ktoré utŕžila naša ekonomika.

Kampaň preto apeluje na lokálnosť, dôležitosť kúpy slovenských výrobkov a ich uprednostnenie pred zahraničnými produktmi. A kto iný by mal spojiť lokálnych výrobcov a vyzvať zákazníkov k solidarite ako naša národná pochúťka z Treskoslovenska, krajiny milovníkov pravej Treskoslovenskej tresky?

Kampaň, ktorá prebieha na sociálnych sieťach a webe www.zachranujeme.sk, využíva to, ako radi sa ľudia fotia s jedlom, hoci na to nemajú žiadny dobrý dôvod. Teraz ho konečne dostali. Každá fotka so slovenským produktom a kampaňovým hashtagom #zachranuJEME sa stáva nielen prejavom podpory domácich výrobkov, ale aj možnosťou vyhrať chutné zásoby

Iniciatíva #zachranuJEME Liptov
Zdroj: MUW Saatchi & Saatchi

Do kampane sa môže pridať každý domáci výrobca na www.zachranujeme.sk.

Vizitka kampane:

Creative Director: Martin Krafčík

Art Director: Jozef Arpa, Ľubomír Abrinko

Copywriter: Ján Stančík

Strategy Planner: Patrícia Reichlová

Account Director: Zuzana Záziková

Account Manager: Zuzana Záziková