Spoločnosť Billa si tím AMI Communications vybrala na základe tendra, ktorého sa zúčastnilo šesť slovenských agentúr. Výberové konanie umožňovalo vybrať jednu agentúru pre PR a inú pre komunikáciu CSR aktivít značky. AMI bude pre Billa zastrešovať obidve oblasti. Predtým spoločnosť spolupracovala dva roky s agetúrou Dynamic Relations 2000.
Billa si vybrala v tendri novú PR agentúru
„Rozhodovanie bolo ťažké, nakoľko sme mali možnosť si vypočuť mnohé zaujímavé koncepty. AMI Communications však najlepšie navnímala „DNA“ našej firmy. Presvedčila nás premyslenou komunikačnou stratégiou aj kreatívnymi nápadmi. Zároveň by som sa chcela poďakovať aj agentúre, s ktorou sme doposiaľ spolupracovali. Veľmi si vážime spoluprácu s každým jedným externým partnerom, ktorý s nadšením a elánom pristupuje k svojej práci, ” uvádza v tlačovej správe Kvetoslava Kirchnerová, hovorkyňa spoločnosti Billa.
Ako dodala, v spolupráci s agentúrou bude Billa naďalej pokračovať v komunikácii širokej ponuky kvalitných slovenských potravín, v osvete zdravého životného štýlu, zmeny cenového vnímania, ale aj v šírení pozitívnych posolstiev v rámci CSR projektov Chlebodarca, Zdravé oči v škôlke a prostredníctvom rôznych športových projektov.
„Billa má spomedzi zahraničných reťazcov u nás najdlhšiu tradíciu, má skvelý tím a na silne konkurenčnom trhu veľké ambície, na to sa vždy veľmi tešíme. Navyše komunikuje témy, ktoré sú nám blízke a oslovujú spotrebiteľov aj v situáciách, ktoré majú hlbší spoločenský zmysel,“ uviedol Peter Chalmovský, managing director AMI Communications.
„Doba slovenská“ v Bille. Reťazce sú ochotné podporovať slovenských výrobcov. A čo vláda?
AMI spolupracovala napríklad s veľkoobchodom Metro, s ktorým sa po víťazstve v tendri Billa, po piatich rokoch úspešnej spolupráce, rozlúčila. „Spoločnosti Metro ďakujeme za veľa krásnych spoločných projektov a prajeme veľa úspechov,“ uzavrel P. Chalmovský.