Ním spoločnosť uvádza v Českej republike a na Slovensku svoj nový koncept, ktorý sa postupne prepíše do všetkej komunikácie.
Ďalšie jeho rozpracovanie sa v nasledujúcich mesiacoch premietne vo všetkých touchpointoch, rôznych produktových platformách a celkovej komunikácii značky.
V televíznom spote predstavujú príbeh vtáčika, ktorý poletuje pri reštaurácii, pozoruje život ľudí okolo a oslavuje malé radosti, ktoré nás denne stretávajú.
„Priniesť príbeh s veľkým posolstvom o malých veciach bola príjemná výzva. Keď sme sa však na svet pozreli očami malého vtáčika, všetko do seba zapadlo. Práve on nám v spote pomáha ukázať, že po radosť skutočne netreba chodiť ďaleko. Je tu medzi nami dnes a denne. Stačí si ju len všímať a vychutnať si ju,“ vysvetľuje myšlienku spotu Creative Director DDB Gert Laubscher. „A práve na tom je postavený aj samotný dlhodobý koncept,“ dodáva.
Reklamná kampaň je nasadená od 29. júna do 31. decembra 2020. Mediamix je kombináciou televízie, onlineu, POP, outdooru a vlastných médií. Kreatívnu časť pripravila agentúra DDB Praha, nákup a plánovanie médií zabezpečuje mediálna agentúra OMD. V televíznom spote je použitá originálna pesnička Billa Withersa.
„McDonald’s je brand, ktorý je konzistentný a vždy prinášal do života ľudí pozitívne emócie. Nový komunikačný koncept nie je výnimkou. Vyzdvihnúť fakt, že radovať sa dá aj z mála, je nám vlastné. A je pravda, že v posledných týždňoch ešte získal na väčšej relevancii. Aj preto sa nám tak zapáčil príbeh nášho hlavného hrdinu. Nenápadný malý vtáčik je niečím obyčajným a všedným a zároveň aj symbolom voľnosti, života a veselosti,“ reaguje na stratégiu McDonald’s Martin Troup, Marketing Director pre Českú republiku a Slovensko.
Vizitka kampane:
Názov kampane: Každý deň chutí skvelo
Klient: McDonald’s
Značka: McDonald’s
Kreatívna agentúra: DDB Prague
Produkčná agentúra: Bistro Films
Mediálna agentúra: OMD
Obsahová agentúra: Bubble
Réžia: Marek Partyš
Chief creative officer: Radouane Hadj Moussa
Creative director: Gert Laubscher
Art director: Valerie Rónová
Copywriter: Simona Luteránová
Account director: Nikola Bochová
Account manager: Ivana Volavá
Head producer: Ondřej Martinec
Spoločnosť McDonald's pôsobí na slovenskom trhu od roku 1995 a v súčasnosti prevádzkuje 34 reštaurácií, z ktorých je 16 v Bratislave. Vlani spoločnosť dosiahla celkové tržby 56,3 milióna eur a čistý zisk stúpol o viac ako 27 percent na 6,5 milióna eur.