Svojimi krokmi chce tak podporiť nielen návrat života do gastronómie, ale tiež miestny turizmus a spríjemniť ľuďom leto.

„Majitelia pohostinstiev prežívajú náročné obdobie, zákazníci sa k nim nevracajú hneď a nie je ich veľa. Rozhodli sme sa pomôcť im vrátiť život do otvorených prevádzok,“ hovorí marketingový riaditeľ Kofoly ČeskoSlovensko Pavol Chalupka.

„Zabezpečili sme výmenu narazených sudov, pomohli so sanitáciou výčapov a urobili všetko pre to, aby sa terasy a potom aj samotné puby a reštaurácie rozvoňali čapovanou Kofolou a bylinkami, ktoré sú neoddeliteľnou súčasťou jej originálnej receptúry,“ dodáva P. Chalupka.

Kofola - už to tu zas vonia bylinkami plavčík
Zdroj: KOfola

Návrat k pohľadniciam

A práve vôňa byliniek hrá prím aj v tohtoročnej letnej kampani. Okrem nového konca televízneho spotu s poľovníkom a neobyčajným „Dvanástorákom“, prichádza s mapou otvorených gastro prevádzok www.kdevoniakofola.sk.

Návštevníci týchto gastro zariadení budú môcť využiť aplikáciu Voňavé pozdravy a posielať vďaka nej zdarma elektronické či fyzické pohľadnice lokalizované práve navštívenou destináciou.

„Písanie pohľadníc je spojené prevažne s pozitívnymi emóciami a tie sú veľmi blízke aj značke Kofola. Pohľadnice posielame vtedy, keď je nám dobre a keď chceme tento pocit zdieľať aj s našimi blízkymi. Ich využitie ako pozvánky do pubu, reštaurácie či kaviarne, preto považujeme za ideálne,“ vysvetľuje brand manažérka Kofoly Monika Hrstková.

Princíp fungovania pohľadníc je jednoduchý, stačí len naskenovať krígeľ Kofoly a vybrať si niektorý z originálnych dizajnov v Čechách či na Slovensku. Posielanie pohľadníc zastrešila Slovenská pošta, ktorá v súčasnosti ponúka klientom možnosť odoslania personalizovaných pohľadníc prostredníctvom služby Moja pohľadnica.

EBITDA medziročne rástla

Skupina Kofola počas prvých troch mesiacov tohto roku, navzdory aktuálnej situácii, udržala tržby aj EBITDU [zisk pred zdanením, úrokmi a odpismi – pozn. TRENDU]. Tržby v porovnaní s rovnakým obdobím minulého roka klesli len o 0,1 percenta a EBITDA sa zvýšila o 0,6 percenta.

Skupina KOfola -hospodárenie 1.Q 2020
Zdroj: Skupina Kofola

„Kofola vždy stála na silných lokálnych značkách, verných zákazníkoch a lojálnych zamestnancoch. Taktiež sme v predchádzajúcich rokoch investovali veľa prostriedkov a energie do rozšírenia portfólia, aby sme lepšie ustáli výkyvy jednotlivých segmentov na trhu. No a v neposlednom rade, krízy nás v minulosti naučili pozorne načúvať zmenám spotrebiteľského správania a rýchle na ne reagovať,“ uzatvára generálny riaditeľ skupiny Kofola Jannis Samaras.