„Už samotné zadanie, ktoré bolo zamerané na skupinu mladých, nás veľmi potešilo. Tejto skupine sa farmaceutický segment skoro vôbec nevenuje, a preto sme radi, že v Dr.Max sa to rozhodli zmeniť, takže aj klient pri tejto kampani postúpil v našich očiach na vyšší level – Level up,“ hovorí o spolupráci CEO agentúry This is Locco Rasťo Bahurinský.
- Generácia Z
Ide o generáciu postmileniálov, ktorá sa narodila v rozmedzí rokov 1996 až 2009. Jedným z jej typických charakterizačných prvkov je aj masívne využívanie informačných technológií.
Dr.Max mladým teraz prináša možnosti, ako sa zlepšiť v tom, čo ich baví a tak sa posunúť o úroveň vyššie – Level up. V rámci kampane sa posúva aj samotná produktová komunikácia vlastných značiek voľnopredajného sortimentu Dr.Max. Štandardne používané obsiahlejšie popisy nahradili úderné vlastnosti „bonusov“, ktoré generácia Z pozná z herného sveta.
E-Gaming, beauty aj šport
Kampaň bude prebiehať štyri mesiace a v dvoch fázach. Prvá bude nasadená v júni a ďalšia je naplánovaná po letenej sezóne, od septembra do novembra 2020. Primárnym komunikačným kanálom je online prostredie, v ktorom bude agentúra pracovať nielen s video formátom hero-spotu a kľúčovými vizuálmi kampane, ale najmä s obsahom od influencerov naprieč všetkými afinitnými sociálnymi sieťami, ako je Instagram, Youtube, Twitch a TikTok.
Kampaň pracuje s tromi základnými záujmovými spektrami mladých ľudí – E-Gaming, Beauty a Šport. Pre každú z týchto oblastí je do komunikácie zapojených viacero influencerov, ktorí patria k špičke vo svojom segmente.
Pre potreby kampane vznikla aj nová microsite www.drmax.sk/Levelup, kde je konkrétne vyšpecifikované produktové portfólio pre cieľovú skupinu mladých z generácie Z.
„Svet sa mení a nám vyrastajú noví zákazníci ovplyvnení neustále sa meniacimi trendmi. Tento aspekt nechceme zanedbať a preto bolo len otázka času, kedy začneme hľadať spôsob, ako sa prihovoríme aj tejto generácií. Aktuálnu kampaň možno považovať za akýsi začiatok našej dlhodobej stratégie, v rámci ktorej sa chceme venovať budovaniu vzťahu s novým typom zákazníka z generácie Z,“ vysvetľuje komerčný riaditeľ Dr.Max Slovensko Andrej Križan.