Za návrhom kreatívy už tradične stojí agentúra MUW Saatchi & Saatchi.

„Stojíme pred výzvou zabaviť čo najviac mladých na mieru šitými kolážami a musím povedať, že sa na ňu teším. Spolu s ČSOB dávame mladým možnosť otestovať naše kreatívne schopnosti a verím, že ich nesklameme a chýbajúcu FUN im nahradíme,“  hovorí kreatívny riaditeľ MUW Saatchi & Saatchi Jakub Kuvik.

Aj keď obľúbené aktivity ako cestovanie, letné festivaly či žúrky s kamošmi musia mladí ešte stále odložiť na neurčito, počas dvoch nasledujúcich mesiacov pre nich ČSOB pripravila aj ďalšie zaujímavé FUN aktivity.

Na kampaňovej mikrostránke stačí vďaka trom jednoduchým krokom požiadať o náhradu FUN a tím kreatívcov následne vyskladá vtipné, na prvý pohľad často nereálne až absurdné FUN fotky pre všetkých, ktorým chýbal napríklad kaderník, grilovačka s kamošmi či tučná exotická dovolenka.

Výslednou FUN fotkou sa mladí môžu pochváliť nielen na svojich social media profiloch. Vďaka súťaži ju vyžrebovaní účastníci môžu hrdo nosiť na mikinách, ľadvinkách či peňaženkách.

Okrem obľúbenej FUN mladým nebude chýbať ani 33 Eur. Tie môžu jednoducho získať ako odmenu za založenie si FUN účtu.

Mladí si začínajú nahrádzať FUN
Zdroj: MUW Saatchi&Saatchi

Vizitka kampane:

Klient: ČSOB (Emília Garajová)
Agentúra: MUW Saatchi & Saatchi
Creative Director: Jakub Kuvik
Art Director: Peter Danada, Ľubomír Abrinko, Roman Švajka
Copywriter: Juraj Chmel, Barbora Henson Grič
Strategy Planner: Klaudia Linkeschová
Account Director: Anh Doan
Account Manager: Diana Hromeková