Do čela rebríčka nespravodajských programov v kategórií 12 + sa český kriminálny seriál Dvojka na zabitie vrátil už uplynulý týždeň, no jeho počet divákov oproti predošlým epizódam klesol.
Počas prvej prázdninovej stredy (6.7.) si získal vysoký počet divákov (251-tisíc), potom však zažil pokles: 13.7. (180-tisíc), 20.7. (177-tisíc), 27.7. (175-tisíc). Poslednú stredu sa však vyšvihol, sledovanosť dvihol na 220-tisíc ľudí a priblížil sa tak k úspechu, ktorý zažila prvá epizóda.
Úspešné kriminálky
I keď sa typické stredajšie kriminálky na Jednotke minulú stredu prepadli, tentokrát im opäť patrí druhá priečka. Počas prvých júlových týždňov dominovali rebríčku sledovanosti vďaka 182-tisícom a 181-tisícom divákov, neskôr Vraždy v Tours získali už iba 157-tisíc sledujúcich. Uplynulé Vraždy v Luberone síce v rebríčku poskočili a získali si 167-tisíc divákov, nedotiahli sa však na výkon z prvých letných týždňov.
Markíza v hlavnom vysielacom čase stavila na americkú životopisnú krimi drámu Motýľ: Útek z väzenia v hlavnej úlohe s Charliem Hunnanom. Film sa páčil 165-tisícom sledujúcich.
Veľký úspech u divákov však zaznamenáva vedomostno-súťažná relácia Duel z dielne Rozhlasu a televízie Slovenska (RTVS). Počas štvrtej júlovej stredy sa vyšplhala na druhé miesto so 167-tisícmi divákmi. V auguste však stratila dve miesta a cez 10-tisíc divákov. Ostatnú časť videlo 157-tisíc ľudí.
Top päťku najsledovanejších programov uzatvára magazín Reflex, ktorý si pozrelo 143-tisíc divákov.
V rebríčku sledovanosti vekovej kategórie 12 až 54 rokov sa najvyššie umiestnil český krimi-komediálny seriál Dvojka na zabitie. K televíznym obrazovkám prilákal 109-tisíc divákov, za čo si vyslúžil 14-percentný trhový podiel.
O čosi nižšiu sledovanosť získal v rovnakom vysielacom čase film Motýľ: Útek z väzenia, ktorý sledovalo 97-tisíc ľudí s trhovým podielom 14,5 percenta.
Rodinné prípady aj Inkognito
Inkognito stratilo na druhé miesto viac ako 20-tisíc divákov. So 74-tisícmi sledujúcich si vyslúžil 11,3-percentný trhový podiel. Úspech u divákov zožali aj Rodinné prípady, ktoré si pozrelo 61-tisíc ľudí s trhovým podielom 14,3 percenta. Magazín Reflex videlo 55-tisíc ľudí, čo mu prinieslo 13,3 percenta trhového podielu.