Stredajšia sledovanosť v rebríčku nespravodajských programov vekovej kategórie 12+ zaznamenala veľmi nízke čísla. Nedostala sa ani cez hranicu 200-tisíc divákov.

Najviac sa však ľudom páčil program Rozhlasu a televízie Slovenska (RTVS), ktorý do svojho hlavného vysielacieho času zaradil, ako už tradične, kriminálku - Vraždy v Collioure. Film k televíznym obrazovkám pritiahol 182-tisíc divákov.

Dvojka na zabitie stratila

Úspech zožal aj český seriál na Jojke Dvojka na zabitie v hlavnej úlohe s Jakubom Prachařom. Avšak, prvú epizódu si uplynulý týždeň pozrelo 251-tisíc ľudí, bola lídrom rebríčka. Ostatná časť značne zaostávala. Videlo ju iba 180-tisíc divákov.

Vysoko sa ale oproti minulým dňom dostala česká kulinárska šou Prestreté. Stredajšie varenie sa páčilo natoľko, že vďaka 170-tisíc sledujúcim sa zaradilo na tretiu priečku rebríčka. Markíza v hlavnom vysielacom čase stavila na film Flint: Otrávené mesto. Americkú drámu v hlavnej úlohe s Queen Latifah sledovalo 160-tisíc ľudí.

Top päťku najsledovanejších programov uzatvára verejnoprávna televízia a jej vedomostná súťaž Duel, ktorú si pozrelo 148-tisíc divákov.

Najobľúbenejším programom v rebríčku nespravodajských relácií vo vekovej kategórií 12 až 54 bol film Flint: Otrávené mesto. Queen Latifah si získala 92-tisíc sledujúcich, čo americkej dráme prinieslo 12 percent trhového podielu.

Prestreté s najvyšším trhovým podielom

Druhá priečka patrila českému krimi-komediálnemu seriálu Dvojka na zabitie, ktorá si s 90-tisícami divákov vyslúžila 11,3-percentný trhový podiel. Ľudom sa páčila aj ďalšia relácia od bratov Čechov. Prestreté videlo 79-tisíc divákov s vyšším trhovým podielom, až 17 percent.

Jojka k televíznym obrazovkám prilákala aj vysielaním relácie Inkognito. Celebritné hádanie profesií si pozrelo 72-tisíc ľudí, čo sa odrzkadlilo na 11,2-percentnom trhovom podiele. Markíza vysielaním magazínu Reflex získala 69-tisíc ľudí, ktorí prispeli k získaniu 15,8-percentného trhového podielu v prospech relácie.

Ďalšie dôležité správy

Netflix
Neprehliadnite

Netflix spojí sily s Microsoftom, aby ponúkol lacnejšie predplatné s reklamami