Tlak na novinárov tu vždy bol a bude a redakcie musia odolávať tlakom, ktoré prichádzajú z každej strany – politickej, spoločenskej aj komerčnej. Politici navyše využívajú aj svoj zásah na sociálnych sieťach. Jasne nastavené procesy sú tak v spravodajstve nevyhnutné.
„Žijeme v dobe, ktorá je veľmi náročná. Tlaky môžu prísť z každej strany. Redakcia by mala všetkému odolávať,“ hovorí Michal Kratochvíl, riaditeľ Centra spravodajstva a publicistiky skupiny Markíza.
O tom, že jasne nastavené procesy sú v spravodajstve nevyhnutné, hovoril na konferencii Mediálne trendy 2025. Aké procesy majú nastavené v Markíze, hovorí aj vo videorozhovore:

Markíza spustí nový spravodajský projekt, jednou z hlavných tvárí bude aj Vincze

Vincze: Končím proti svojej vôli, nebola žiadna dohoda s vedením Markízy

Mediálne trendy 2025: Slovenská mediálna scéna čelí novým výzvam, no nestráca víziu

Markíza stopne pretáčanie reklám. Riaditeľ JOJky hovorí, či zvažuje podobný krok

Šéf NMH Michal Teplica: Sú alternatívne médiá hrozbou pre tradičné médiá?
