Tlak na novinárov tu vždy bol a bude a redakcie musia odolávať tlakom, ktoré prichádzajú z každej strany – politickej, spoločenskej aj komerčnej. Politici navyše využívajú aj svoj zásah na sociálnych sieťach. Jasne nastavené procesy sú tak v spravodajstve nevyhnutné.

„Žijeme v dobe, ktorá je veľmi náročná. Tlaky môžu prísť z každej strany. Redakcia by mala všetkému odolávať,“ hovorí Michal Kratochvíl, riaditeľ Centra spravodajstva a publicistiky skupiny Markíza.

O tom, že jasne nastavené procesy sú v spravodajstve nevyhnutné, hovoril na konferencii Mediálne trendy 2025. Aké procesy majú nastavené v Markíze, hovorí aj vo videorozhovore:

TN Live, Markíza,
Neprehliadnite

Markíza spustí nový spravodajský projekt, jednou z hlavných tvárí bude aj Vincze

Viktor Vincze prehovoril.
Neprehliadnite

Vincze: Končím proti svojej vôli, nebola žiadna dohoda s vedením Markízy

Konferencia organizovaná týždenníkom TREND na tému “Mediálne trendy 2025” v Bratislave. Selfie pre začiatkom diskusného panelu s riaditeľmi najväčších slovenských televízií: (zľava) Igor Slanina (STVR), Marcel Grega (JOJ), Ján Svoboda (TA3) a Peter Gažík (Markíza).
Neprehliadnite

Mediálne trendy 2025: Slovenská mediálna scéna čelí novým výzvam, no nestráca víziu

Konferencia organizovaná týždenníkom TREND na tému “Mediálne trendy 2025” v Bratislave.
Neprehliadnite

Markíza stopne pretáčanie reklám. Riaditeľ JOJky hovorí, či zvažuje podobný krok

Konferencia organizovaná týždenníkom TREND na tému “Mediálne trendy 2025” v Bratislave.
Neprehliadnite

Šéf NMH Michal Teplica: Sú alternatívne médiá hrozbou pre tradičné médiá?

Generálny riaditeľ Skupiny Markíza Peter Gažík
Neprehliadnite

Šéf Markízy: Televíziu sme posunuli dopredu, aj spravodajstvo riadime výrazne lepšie