Konferencia Mediálne trendy 2025 sa stala kľúčovým fórom pre lídrov slovenských médií. Diskusie odhalili nielen výzvy, ktorým médiá čelia, ale aj nové stratégie, technologické prístupy a odhodlanie zachovať kvalitu a nezávislosť novinárskej práce v meniacom sa prostredí.
Mediálne trendy 2025 ukázali, že slovenské médiá sú v pohybe – zápasia s výpadkami príjmov, odlivom talentov a dominanciou technologických platforiem. Lídri vydavateľstiev sa zhodli v tom, že slovenské médiá sa menia, ale základ zostáva rovnaký – dôveryhodnosť, silný obsah a publikum, ktoré si zaň je ochotné zaplatiť. Či už cez predplatné alebo nepriamo prostredníctvom monetizácie reklamného priestoru. Ide len o to, ako ich médiá využijú vo svoj prospech aj s prihliadnutím na limitujúcu veľkosť nášho trhu.
Michal Teplica, generálny riaditeľ mediálneho domu News and Media Holding (NMH), hovorí o tom, či sú alternatívne médiá konkurenciou tradičných médií a či je zamykanie obsahu správnou cestou:

Mediálne trendy 2025: Slovenská mediálna scéna čelí novým výzvam, no nestráca víziu

Markíza stopne pretáčanie reklám. Riaditeľ JOJky hovorí, či zvažuje podobný krok

Šéf vydavateľstva NMH Michal Teplica: Médiá sú v neustálom procese premeny
