Konferencia Mediálne trendy 2025 sa stala kľúčovým fórom pre lídrov slovenských médií. Diskusie odhalili nielen výzvy, ktorým médiá čelia, ale aj nové stratégie, technologické prístupy a odhodlanie zachovať kvalitu a nezávislosť novinárskej práce v meniacom sa prostredí.

Mediálne trendy 2025 ukázali, že slovenské médiá sú v pohybe – zápasia s výpadkami príjmov, odlivom talentov a dominanciou technologických platforiem. Lídri vydavateľstiev sa zhodli v tom, že slovenské médiá sa menia, ale základ zostáva rovnaký – dôveryhodnosť, silný obsah a publikum, ktoré si zaň je ochotné zaplatiť. Či už cez predplatné alebo nepriamo prostredníctvom monetizácie reklamného priestoru. Ide len o to, ako ich médiá využijú vo svoj prospech aj s prihliadnutím na limitujúcu veľkosť nášho trhu.

Michal Teplica, generálny riaditeľ mediálneho domu News and Media Holding (NMH), hovorí o tom, či sú alternatívne médiá konkurenciou tradičných médií a či je zamykanie obsahu správnou cestou:

Konferencia organizovaná týždenníkom TREND na tému “Mediálne trendy 2025” v Bratislave. Selfie pre začiatkom diskusného panelu s riaditeľmi najväčších slovenských televízií: (zľava) Igor Slanina (STVR), Marcel Grega (JOJ), Ján Svoboda (TA3) a Peter Gažík (Markíza).
Neprehliadnite

Mediálne trendy 2025: Slovenská mediálna scéna čelí novým výzvam, no nestráca víziu

Konferencia organizovaná týždenníkom TREND na tému “Mediálne trendy 2025” v Bratislave.
Neprehliadnite

Markíza stopne pretáčanie reklám. Riaditeľ JOJky hovorí, či zvažuje podobný krok

Na snímke generálny riaditeľ vydavateľstva News and Media Holding Michal Teplica.
Neprehliadnite

Šéf vydavateľstva NMH Michal Teplica: Médiá sú v neustálom procese premeny

Výsledky exkluzívneho prieskumu odhaľujú prekvapivé fakty o diváckych návykoch Slovákov.
Neprehliadnite

Exkluzívny prieskum: Streamovacie služby idú hore, no televízia má silný tromf