Seriál Šťastná rybka, ktorý vysiela Televízia Joj, je lídrom rebríčka nespravodajských relácií vekovej kategórie 12+ už od svojho začiatku (14.6. - 351-tisíc, 21.6. - 305-tisíc, 28.6. - 286-tisíc, 5.7. - 315-tisíc). Aktuálne si ďalšiu utorkovú epizódu pozrelo 295-tisíc ľudí.

Utajený šéf v top trojke

V rovnakom vysielacom čase diváci na Markíze pozerajú reláciu Utajený šéf, ktorý sa dlhodobo udržiava v top trojke najsledovanejších programov. Po skončení slovenskej kulinárskej šou Bez servítky si dokonca polepšil na druhú priečku, z ktorej neschádza už od konca júna. Tohto ostatnú časť sledovalo 222-tisíc ľudí.

Magazín Reflex z dielne TV Markíza prilákal k televíznym obrazovkám 184-tisíc divákov. Rozhlas a televízia Slovenska (RTVS) do svojho hlavného vysielacieho času zaradila nemecký seriál Ordinácia s výhľadom na more, ktorý sledovalo 183-tisíc ľudí. Top päťku uzatvára česká kulinárska šou Prestreté. Utorkové varenie si pozrelo 174-tisíc divákov.

TV Markíza po ukončení vysielania vedomostnej šou Na love zaradila na rovnaký čas extra dávky Rodinných prípadov, ktoré však zatiaľ nezaznamenali vysokú sledovanosť. Oproti poslednej epizóde Na love, ktorú v pondelok videlo 210-tisíc ľudí, strácajú Rodinné prípady 60-tisíc sledujúcich.

Najobľúbenejším medzi nespravodajskými reláciami vekovej kategórie 12 až 54 rokov sa stal slovenský seriál Šťastná rybka. Videlo ho 148-tisíc divákov s trhovým podielom 16,3 percenta, čím dominuje rebríčku programov.

Reflex s top trhovým podielom

Utajený šéf v rovnakom čase na Markíze strácal 20-tisíc sledujúcich. Pozrelo si ho 128-tisíc ľudí, čím si vyslúžil 14,7 percenta trhového podielu. Magazín Reflex však už na prvé miesto strácal dvojnásobok ľudí. K obrazovkám prilákal 83-tisíc divákov, vďaka ktorým ale získal top trhový podiel dňa – rovných 17 percent.

Markíza sa do rebríčka zaradila aj vysielaním relácie Zámena manželiek, ktorú v utorok večer pozrelo 73-tisíc ľudí s trhovým podielom 12,1 percenta. Top päťku najsledovanejších programov uzatvára česká šou o varení, ktorú sledovalo 71-tisíc divákov, čím si vyslúžila 13 percent trhového podielu.

Ďalšie dôležité správy

Vedomostní frajeri Štefaj Jurča, Slavo Hlásny a Denisa Žitňanská s moderátorom Viktorom Vinczem.
Neprehliadnite

Šou Na love končí. Televízia Markíza už má náhradu