Letný seriál Šťastná rybka z dielne Televízie Joj sa od svojho spustenia drží v cieľovej skupine 12+ na čele rebríčka sledovanosti. Avšak jeho počet sledujúcich klesá. Tretia epizóda zaznamenala 286-tisíc divákov. Oproti pilotnej časti tak stráca 65-tisíc ľudí.
Sledovanosť šou Na love stúpa
Vysokú sledovanosť zaznamenala aj šou Utajený šéf, ktorú v hlavnom vysielacom čase sledovalo na obrazovkách televízie 193-tisíc divákov. Oproti predošlej epizóde sa jej sledovanosť rovnako znížila. Stratila 45-tisíc sledujúcich.
Markizáckej zábavno-vedomostnej súťaži Na love sa však darí. Kým pondelkovú epizódu videlo 187-tisíc divákov, v utorok ich počet vzrástol o tisícku. Obľube sa teší aj česká kulinárska šou Prestreté. Jojka tak k obrazovkám prilákala 158-tisíc ľudí, oproti včerajšku však zaznamenala pokles o 40-tisíc sledujúcich.
Do top päťky najsledovanejších nespravodajských programov sa dostal aj Rozhlas a televízia Slovenska (RTVS). Divákov zaujala vedomostná súťaž Duel, sledovalo ju 154-tisíc ľudí.
Šťastná rybka bola najsledovanejšia aj v kategórii 12 až 54 rokov. Tretiu epizódu si na obrazovkách Jojky pozrelo 142-tisíc divákov s trhovým podielom 17,3 percenta. Úspešným v sledovanosti bol aj Utajený šéf. Utorkovú časť sledovalo 104-tisíc ľudí, čo Markíze v tom čase prinieslo 13-percentný trhový podiel.
Rodinný seriál aj súťaž
Rodinný seriál Naši sa v rebríčku sledovanosti umiestnil hneď s dvoma epizódami. Prvú videlo 79-tisíc divákov s trhovým podielom 9,7 percenta, druhá na sledovanosti klesla. Pozrelo si ju 72-tisíc divákov. Jej trhový podiel však vystúpil na 11,2 percenta.
V top päťke sa umiestnila aj markizácka súťažno-zábavna šou Na love. Súboj vedomostí súťažiacich a lovca sledovalo 75-tisíc divákov s pomerne vysokým trhovým podielom 16,2 percenta. Najvyšší trhový podiel, 21,3 percenta, však zaznamenala TV Markíza a jej krimi seriál Mentalista napriek tomu, že ho videlo iba 57-tisíc ľudí.
Ďalšie dôležité správy
