Najsledovanejším utorkovým programom v nespravodajskom rebríčku v rámci cieľovej skupiny 12+ bol nový seriál z dielne Televízie Joj Šťastná rybka. Rodinná novinka k obrazovkám prilákala 351-tisíc ľudí.
Romantika aj seriály
Úspešná bola aj šou o varení Bez servítky. Jojka takto zaujala 257-tisíc divákov. V rebríčku sa umiestnila aj Televízia Markíza, ktorá v utorok večer vysielala ďalšiu epizódu Utajeného šéfa. Ten k obrazovkám pritiahol 236-tisíc ľudí.
Vysokú sledovanosť mala Markíza aj vďaka relácii Reflex, ktorú sledovalo 196-tisíc divákov. V top päťke sa umiestnil aj Rozhlas a televízia Slovenska (RTVS). Bella Germania, trojdielny nemecko-taliansky rodinný príbeh o dojímavom romantickom vzťahu dvoch ľudí, si v utorok večer pozrelo 186-tisíc ľudí.
Šou Bez servítky sa v rebríčku udržala
Šťastná rybka sa stala lídrom aj rebríčka nespravodajských programov v cieľovej skupine 12 až 54 rokov. Prvá časť zaujala 152-tisíc divákov so 17,5-percentným trhovým podielom.
Šou Utajený šéf IV, ktorú vysielala Markíza, sledovalo 134-tisíc divákov s trhovým podielom 16,2 percenta.
Markíza v rebríčku viedla
Utorkové varenie v kulinárskej šou Bez servítky videlo na Jojke 94-tisíc ľudí s 18,9-percentným trhovým podielom.
Top päť najsledovanejších programov uzatvára Markíza vysielaním relácie Reflex, ktorú sledovalo 88-tisíc divákov s trhovým podielom 21 percent a zábavno-súťažnú šou Na love si v utorok pozrelo 80-tisíc ľudí s 15,9-percentným z trhovým podielom.