Utorkový sviatočný deň už čísla sledovanosti vystúpili o čosi vyššie. Jojkárska Šťastná rybka si získala 315-tisíc divákov, stojí tak na čele tabuľky nespravodajských programov v kategórii 12+.
Utajený šéf a státisíce divákov
Obľúbenosti sa už niekoľko týždňov teší aj šou Utajený šéf. Markíza v rovnakom vysielacom čase ako Jojka k obrazovkám prilákala 280-tisíc divákov. Úspech v sledovanosti môže sláviť aj zábavno-vedomostná relácia Na love. Aj keď na prime-time stráca desaťtisíce divákov, v sledovanosti skončila na treťom mieste. Videlo ju 205-tisíc ľudí.
Nemeckou komediálnou drámou Ordinácia s výhľadom na more prilákal Rozhlas a televízia Slovenska (RTVS) k obrazovkám 198-tisíc divákov. Jednotka počas sviatočného dňa vysielala aj Bohoslužbu, ktorú sledovalo 163-tisíc ľudí.
Vo vekovej kategórii 12 až 54 rokov sa najsledovanejším stal Utajený šéf s trhovým podielom 17,1 percenta. TV Markíza takto pri obrazovkách udržala 169-tisíc divákov. Vysoko sa dostal aj seriál Šťastná rybka, ktorý v utorok v hlavnom vysielacom čase Jojky videlo 153-tisíc divákov s trhovým podielom 14,8 percenta.
Snehulienka predbehla Zelenú míľu
Zábavno-vedomostná šou Na love skončila na tretej priečke so sledovanosťou 96-tisíc divákov. Patrilo jej rovných 13 percent z trhového podielu.
Film Snehulienka v hlavnej úlohe s Juliou Roberts a Lily Collins si v utorok popoludní získal 90-tisíc ľudí s trhovým podielom 14,7 percenta. Top päťku uzatvára úspešný film Zelená míľa s Tomom Hanksom. Síce získal nižší trhový podiel, iba 11,3 percenta, sledovalo ho 88-tisíc divákov.