Najsledovanejším utorkovým programom v nespravodajskom rebríčku v rámci cieľovej skupiny 12+ bol seriál Televízie Joj Šťastná rybka. Rodinná novinka k obrazovkám prilákala 305-tisíc ľudí, čo je približne o 50-tisíc divákov menej ako mala prvá epizóda.
Súťaže aj príbehy zo života
Úspešná bola aj šou o varení Bez servítky. Jojku v tom čase pozeralo 257-tisíc divákov. V rebríčku sa umiestnila aj Televízia Markíza, ktorá v utorok večer vysielala ďalšiu epizódu šou Utajený šéf IV. Ten k obrazovkám pritiahol 238-tisíc ľudí.
Vysokú sledovanosť mala Markíza aj vďaka relácii Reflex, a to 191-tisíc divákov. V top päťke sa umiestnil aj Rozhlas a televízia Slovenska (RTVS). Vedomostná súťaž Duel dostala pred televízne obrazovky 186-tisíc ľudí.
Dominancia Markízy
Šťastná rybka sa stala lídrom aj rebríčka nespravodajských programov v cieľovej skupine 12 až 54 rokov. Druhá časť zaujala 142-tisíc divákov so 17-percentným trhovým podielom. Šou Utajený šéf IV, ktorú vysielala Markíza, sledovalo 132-tisíc divákov s trhovým podielom 16,4 percenta.
Utorkové varenie v kulinárskej šou Bez servítky videlo na Jojke 111-tisíc ľudí s 21,3-percentným trhovým podielom.
Top päť najsledovanejších programov uzatvára Joj vysielaním rodinného komediálneho seriálu Naši, ktorý v utorok večer sledovalo 87-tisíc divákov s trhovým podielom 11,2 percenta a markizácky Reflex, ktorý videlo 72-tisíc ľudí s trhovým podielom 17,9 percenta.
V rámci celkového trhového podielu dominovala Markíza Group (27 percent), nasledovala Joj Group (19,7 percenta), RTVS Group (7,2 percenta) a spravodajská televízia TA3 (1,7 percenta).