Nie je rodinný prípad ako rodinný prípad
Podobná skladba vysielania bola úspešná aj v utorok, keď najsledovanejším programom v cieľovej skupine 12+ sa stal komediálny seriál Šťastná rybka z produkcie Televízie Joj.
Druhé miesto obsadila reality šou Utajený šéf II. ktorá sa tentokrát odohrávala v mliekarňach MILSY. Trojicu uzatvára Ordinácia s výhľadom na more, seriál vysielaný RTVS si získal pozornosť 181-tisíc divákov.
Medzi pomerne sledované programy patria aj Rodinné prípady, ktoré dosahujú vyššie čísla až podvečer. Neskoršia poobedňajšia časť síce zaujala 118-tisíc divákov, ale až druhú podvečernú si pozrelo 154-tisíc divákov.
Markíza môže byť počas leta spokojná aj s reláciou Reflex, ktorá sa opäť dostala do najlepšej pätice programov, a to vďaka 142-tisícom divákov.
Utajený šéf až na druhom mieste
Aj divákov v rámci cieľovej skupiny 12 až 54 rokov pobavil v utorok jojkársky seriál Šťastná rybka, ktorú si pozrelo 122-tisíc divákov s trhovým podielom 16,4 percenta. Mimochodom, v rámci top 10 nespravodajských programov ide o najvyšší trhový podiel.
Epizóda z mliekarní reality šou Utajený šéf II. sa dostala na druhé miesto s trhovým podielom 15,5 percenta. Na tretie miesto sa však dostal ďalší komediálny seriál Naši, ktorý si pozrelo 62-tisíc divákov s trhovým podielom rovných 8 percent. Jeho ďalšie pokračovanie si však udržalo 50-tisíc divákov s trhovým podielom 7,8 percenta.
Opačným prípadom sú markizácke Rodinné prípady. To, čo sme popísali pre cieľovú skupinu 12+ platí aj pre cieľovú skupinu 12 - 54. S jednou výnimkou. Skoršia epizóda s nižším počtom sledujúcich divákov (50-tisíc) mala vyšší trhový podiel (14,1) ako tá podvečerná s vyšším počtom divákov (59-tisíc a 13,5-percentný trhový podiel).
V rámci celkového trhového podielu má Markíza Group 26,6 percenta, Joj Group 16,8 percenta, RTVS Group 7,3 percenta a TA3 len percento.