Za nami je tretí júlový víkend a s ním spojené aj vysielanie televíznych programov. Komerčná Markíza či Joj, alebo verejnoprávny Rozhlas a televízia Slovenska (RTVS) sa snažili priniesť relácie, seriály a filmy, ktorými by si získali svojich divákov. Pozrime sa na jednotlivé dni.

Šesť miest pre Markízu

Piatkový rebríček v rámci cieľovej skupiny 12+ ukazuje, že pomerná väčšina zastúpených programov vysielala práve Televízia Markíza. Patrí k nim aj jednotka rebríčka, Chart show, ktorú sledovalo až 225-tisíc divákov.

Ostatné štyri miesta boli spravodlivo rozdelené medzi Jojku a RTVS. Do najlepšej trojice programov sa však dostal film Stratená minulosť, kde si zahrali herci John Travolta a Morgan Freeman. Snímku sledovalo 169-tisíc divákov.

Hneď za ním sa umiestnila vedomostná súťaž Duel, ktorá priniesla verejnoprávnej televízii 166-tisíc divákov.

Najvyšší trhový podiel cez 25 percent

Iná situácia je v rebríčku pre cieľovú skupinu 12 až 54 rokov. Prvé dve miesta sa nezmenili, Chart show oslovila 113-tisíc ľudí s trhovým podielom 16,9 percenta a film Stratená minulosť zase 82-tisíc divákov s 11,7-percentným trhovým podielom. Potom nastala zmena.

Tretie miesto obsadil film Stratený svet: Jurský park. Snímku si pozrelo 61-tisíc divákov s pomerne nižším 9-percentným trhovým podielom, za ním nasledujú Rodinné prípady naopak so 16,7-percentným trhovým podielom a film Profesori na zákazku 2 s trhovým podielom 14,3 percenta.

Najvyšší trhový podiel získala relácia Varte s nami, a to až 25,7 percenta.

Celkový trhový podiel bol priaznivý pre Markíza Group (24 percent), nasleduje Joj Group (17,5 percenta), RTVS Group (8,1 percenta) a TA3 (1,1 percenta).