Po minuloročnom vyhratom tendri prichádza Call Crispy s kampaňou pre Penta Fund, v ktorej predstavuje jeho dlhodobý kreatívny koncept a pozicioning. Hovorí v ňom, že aj keď je to nová značka, investori sa jej nemusia báť zveriť svoje peniaze.

„Penta Fund ešte len začína, no už teraz má za sebou 30 rokov výsledkov,“ hovorí Kristína Labajová, strategička agentúry Call Crispy. „Investujete v ňom totiž do firiem, ktoré dlhodobo fungujú: Dr. Max, Fortuna, Dôvera, Prima Banka alebo Penta Real Estate. Investovanie do Penta Fund preto nie je krok do neznáma, ale stávka na to, čo poznáte,” dopĺňa.

Práve firmy Penty sa stali aj ústredným bodom launchovacej kampane. V spote aj kľúčových vizuáloch zobrazuje na mikroscénach z jednotlivých firiem investičný prístup Penty. Ukazuje tak svoju inovatívnosť, šírku portfólia, či dlhodobú víziu.
„V kampani sme chceli nastaviť dlhodobý a unikátny look. Nakoniec sme spolu s režisérom Pepem Ehrenbergerom zastali práve na čiernobielej ako ústrednom vizuálnom prvku. Ten nám pomáha vytiahnuť v spote aj vizuáloch do popredia to najdôležitejšie,” vysvetľuje Michaela Stanová, kreatívna riaditeľka Call Crispy.
Hlavný message kampane Nemusíte byť odvážni, keď viete, čo robíte, podčiarkuje v spote aj vo vizuáloch aj minimalistický set design. „Práve vďaka nemu v spote vyznie, že jeho protagonisti z rôznych odvetví naozaj vedia, čo robia,” dodáva.

„Zadaním bolo vytvoriť video spot, ktorý odpovedá charakteru samotnej Penty a fondu – istota, údernosť, nadčasovosť, profesionalita a jasná vízia. Myslím, že tento zámer sa podarilo skvelo naplniť,” hovorí Kateřina Heythumová, Marketing Specialist v Penta Fund, a dodáva: „Vznikla kampaň, ktorá Pentu neidealizuje, ale ukazuje ju presně takú, aká je. Nie je treba nič prikrášľovať – stačí poznať jej históriu a výsledky.“
Spot vznikal v spolupráci s produkciou Playground13. Kampaň beží v Česku a na Slovensku v online, PR a printe, počas roka ju doplnia aj ďalšie mediatypy.

Vizitka kampane:
- Klient: Penta Fund (Kateřina Heythumová)
- Agentúra: Call Crispy
- Creative director: Michaela Stanová
- Strategist: Kristína Labajová
- Art director: Marek Duška
- Copywriter: Barbora Nevolníková, Michaela Stanová
- Account manager: Lisa Koryakina, Martin Kukoľ
- Produkcia: Playground13 (Kristína Kijacová, Juraj Darida)
- Réžia: Peter Ehrenberger
- DOP: Tomáš Šťastný
- Fotograf: Miňo Debnár
- Mediálny nákup: Media and Digital Services (Roman Kollar)