Dve tretiny párov sa dnes zoznámia online. Obrazovky ale ťažko nahradia prvý nesmelý pohľad, nervózny úsmev alebo dotyk ruky pri rande naživo. Práve na tento fenomén reaguje nová kampaň značky Kofola.

Za posledných sto rokov sa spôsob, akým ľudia nadväzujú vzťahy, zmenil na nepoznanie. Kým v roku 1930 si väčšina párov nachádzala lásku prostredníctvom priateľov, školy alebo rodiny, podľa výskumu How Couples Meet and Stay Together zo Stanfordskej univerzity sa v roku 2024 už viac ako 60 % párov zoznámilo cez internet.

Offline sa dnes zoznamuje len zlomok tých, ktorí hľadajú vzťah. Online zoznamovanie prvýkrát prevážilo nad tým offline v roku 2012 a odvtedy každý rok naberá na sile. Digitálne spojenie je rýchle, pohodlné, ale chýba mu hĺbka, ktorú prináša naozajstné stretnutie. Preto sa Kofola v rámci novej kampane zameriava na osobné stretnutia tvárou v tvár.

Offline láska teraz dostáva druhú šancu.
Zdroj: Kofola ČeskoSlovensko

Offline láska dostáva druhú šancu

„Digitálny svet nám síce umožňuje byť neustále v spojení, chat ale nikdy nenahradí mimiku tváre, reč tela, farbu hlasu, vôňu ani kúzlo osobnosti, ktoré sa prejaví, keď sa stretneme naživo. Preto sme sa v Kofole rozhodli v kampani vyzývať: Láska chutí najlepšie naživo! Tak poď na Kofolu,” vysvetľuje senior brand manager pre značku Kofola Jozef Tomečko.

Letné mesiace preto budú patriť láske v jej najprirodzenejšej podobe. Kofola sa objaví na piatich najväčších hudobných festivaloch v Česku a na Slovensku – napríklad na Colours of Ostrava, Grape alebo Beats for Love, kde vzniknú Námestia Lásky a budú tam prebiehať reálne aj festivalové svadby. Pri tejto príležitosti vyvinula značka aj zoznamovaciu aplikáciu, kde sa ľudia budú môcť prepojiť a hneď sa aj stretnúť nad krígľom čapovanej Kofoly.

Offline láska teraz dostáva druhú šancu.
Zdroj: Kofola ČeskoSlovensko

Ambasádori lásky

Značka im dokonca podá pomocnú ruku tiež v tom offline svete, počas leta sa na vybraných festivaloch a v gastro podnikoch objavia aj Amorkovia. „Títo ambasádori lásky budú pomáhať prekonávať prvotné rozpaky a prirodzene nadväzovať kontakt. Ľahkou a zábavnou formou podporia atmosféru otvorenosti a odvahy osloviť niekoho, kto by si na to možno inak netrúfol,” dodáva ku kampani brand managerka značky Kofola Eva Stejskalová, ktorá má na starosti jej aktivity na festivaloch.

„Komunikácia Kofoly stála dlhý čas na romantických príbehoch lásky, kde samotný nápoj nehral tak úplne hlavnú úlohu. Od roku 2023 sa viac zameriavame na mladšiu cieľovú skupinu a staviame na koncepte reálnej lásky so všetkými jej krásami aj ťažkosťami,” dopĺňa Jozef Tomečko.

Tohtoročnú kampaň Kofoly podporí séria spotov so šiestimi minipríbehmi, ktoré komunikujú aj spotrebiteľské príležitosti, ako sú výlety do prírody, horské túry, festivaly alebo posedenia v obľúbenej krčmičke.

Offline láska teraz dostáva druhú šancu.
Zdroj: Kofola ČeskoSlovensko

Kreatíva kampane vznikla v spolupráci s agentúrou Wiktor Leo Burnett. „Vďaka stretnutiam naživo si zlepšujeme sociálne zručnosti, spoznávame nových ľudí a vychutnávame si pri tom Kofolu všetkými zmyslami. To všetko sme vytvorili štýlom Kofole vlastným, so štipkou kofoláckej drzosti a nadhľadu. Nezľakli sme sa napríklad ani grgnutia na romantickom rande,“ vysvetľuje Kristína Pavlendová, Creative Director agentúry Wiktor Leo Burnett.

Reklamné spoty natočil kameraman Martin Douba, ktorý okrem toho, že je špecialista na produktovú reklamu, vyhral Českého leva za film Amerikánka. Kampaň pobeží naprieč televíznymi a digitálnymi médiami aj sociálnymi sieťami.

Operátor Radosť
Neprehliadnite

Šantiace psy v bazéne ukazujú, aké jednoduché je stiahnuť si Radosť do mobilu

Kaufland vybočuje zo svojej tradičnej komunikácie a oslavuje 25 rokov na Slovensku imidžovou kampaňou.
Neprehliadnite

Kaufland oslavuje 25 rokov vo veľkom štýle: Súťaží sa o 25 áut

Sprite prichádza s novou, ešte výraznejšou receptúrou.
Neprehliadnite

Sprite má novú chuť aj vizuálnu identitu. Odteraz ponúka aj variantu bez cukru

J&T banka
Neprehliadnite

Symfónia dôvery: J&T banka prepája svet investícií s umením

Telekom v novej kampani upozorňuje na kybernetickú bezpečnosť.
Neprehliadnite

Nedovoľte svojim dátam uniknúť, hovorí v novej kampani Telekom