Značka CRIVIT, známa zo športových regálov v Lidli, vstupuje do novej éry. S ambíciou stať sa najsilnejšou značkou pohybu v Európe odštartovala svoju prvú medzinárodnú kampaň. A tá nesie jasný odkaz: nájdi si pohyb, ktorý ti robí radosť.

Vo viac než tridsiatich krajinách, vrátane Slovenska, Lidl predstavuje vynovenú značku CRIVIT – s novým vizuálom, posolstvom aj zážitkovou kampaňou Find Your Move. Televízne spoty, sociálne siete, predajne a online obchod sa menia na arény pohybu, kde nejde o výkony, ale o radosť, ľahkosť a osobnú pohodu.

„CRIVIT sa stáva nezávislou značkou, ktorá prináša cvičenie pre každého - s najlepším pomerom ceny a kvality a jasným zameraním na ľudí. S ústredným posolstvom „FIND YOUR MOVE“ a medzinárodnou kampaňou nasledujeme dlhodobú víziu: etablovať CRIVIT ako najsilnejšiu značku pohybu v Európe," hovorí Martin Alles, vedúci značky Lidl International.

Od výkonu k pohode

Na rozdiel od tradičných športových značiek CRIVIT nekladie dôraz na výkon, ale na vnútornú motiváciu a každodenný pohyb ako súčasť kvalitného života. Či už ste začiatočník, občasný bežec, nadšenec do kempovania alebo skúsený cyklista, CRIVIT vás nechce ohromiť, ale inšpirovať.

Kampaň zachytáva rozmanitosť športov – od zimných a vodných aktivít cez fitness, beh, cyklistiku až po tímové hry. Práve táto pestrosť odzrkadľuje šírku sortimentu značky, ktorá je dostupná exkluzívne v obchodoch Lidl a na ich online platformách.

Vynovená značka CRIVIT vstupuje do novej éry.
Zdroj: Lidl

Nová identita, nové zážitky

CRIVIT sa stáva samostatnou značkou s vlastnou identitou. Súčasťou transformácie je aj prepojenie predajných kanálov – kamenných obchodov a online prostredia. „Omnichannel“ stratégia prináša zjednotený zážitok z nakupovania, kde zákazník nájde nielen produkty, ale aj obsah, inšpiráciu a návody, ako sa rozhýbať.

Internetový obchod Lidl Online Shop tak prechádza redizajnom v siedmich krajinách vrátane Slovenska. Nová sekcia CRIVIT ponúkne viac než len športové oblečenie – bude aj zdrojom praktických tipov a motivačných impulzov.

„Sme hrdí na to, že môžeme byť súčasťou úspešného príbehu CRIVIT,“ hovorí Ivan Udiljak, generálny riaditeľ Lidl Slovenská republika. „Veríme v silu tejto výnimočnej značky a v jej potenciál inšpirovať ľudí k aktívnejšiemu životnému štýlu, a to za najlepšiu cenu,“ dodáva.

Vynovená značka CRIVIT vstupuje do novej éry.
Zdroj: Lidl

Cvičenie ako súčasť každodenného života

Ak ste si ešte nenašli svoj spôsob, ako sa rozhýbať, možno ho nájdete práve teraz. S kampaňou Find Your Move vás Lidl a CRIVIT pozývajú nájsť si vlastný rytmus, ktorý vám bude vyhovovať – a to za dostupnú cenu. Značka ukazuje, že pohyb môže byť radosťou, nie povinnosťou. A že kvalitné športové oblečenie nemusí stáť celý mesačný rozpočet.

CRIVIT v skratke:

  • Exkluzívna značka Lidla zameraná na šport a aktívny životný štýl.
  • Ponuka pre všetky vekové kategórie, výkonnostné úrovne aj športy.
  • Nová kampaň „Find Your Move“ v 30+ krajinách.
  • Redizajn online obchodu v 7 krajinách vrátane Slovenska.
  • Cieľ: Stať sa najdostupnejšou značkou pohybu v Európe.
Vynovená značka CRIVIT vstupuje do novej éry.
Zdroj: Lidl