Reťazec Kaufland oslavuje na Slovensku významný míľnik – 25 rokov na trhu. Pri tejto príležitosti pripravil nevšednú imidžovú kampaň, ktorá sa od jeho tradičnej komunikácie výrazne odlišuje. Namiesto humoru a zábavných postavičiek tentokrát vsadil na emócie, dynamickú vizualitu a spoločnú cestu so zákazníkmi.
O hlavnú podobu kampane sa postarala agentúra THIS IS LOCCO, pričom o réžiu spotu sa postaral Petr Dvořák v produkcii Revers Films. Už prvé sekundy divákovi jasne naznačujú, o čo ide. Kamera sa plynule rúti vpred a mení prostredia, ktoré symbolizujú kľúčové benefity, s ktorými si ľudia spájajú Kaufland: čerstvosť, podporu slovenských výrobkov či výhodné ceny.
„„Zadanie nám nedovoľovalo rozvinúť príbeh, keďže malo ísť o prierez tým najdôležitejším, čo už Kaufland 25 rokov ponúka zákazníkom. Stavili sme preto na vizualitu a emóciu. Naším cieľom bolo strhnúť ho na spoločnú cestu,“ vysvetľuje Martin Polakovič z THIS IS LOCCO.
Kampaň odkazuje aj na premenu, ktorou Kaufland za štvrťstoročie prešiel. Z pôvodného diskontného predajcu sa stal moderný obchod, ktorý reaguje na potreby trhu aj očakávania zákazníkov.
„Imidžový spot odzrkadľuje víziu, s ktorou sme vstupovali na slovenský trh – ponúknuť zákazníkom široký sortiment a výhodné ceny. Z diskontného predajcu sme sa postupne vypracovali na moderný obchod, ktorý sa prispôsobil potrebám trhu aj zákazníkov, a to je našou ambíciou aj do budúcna,“ dodáva Nikoleta Lörincová zo spoločnosti Kaufland SR.
Televízny spot je doplnený o ďalšie kratšie formáty, rozhlasový spot a výrazný kľúčový vizuál. Celá kampaň je koncipovaná tak, aby sa v rámci osláv 25. výročia výrazne odlíšila od bežnej komunikácie značky – bez toho, aby sa narušila jej dlhodobo budovaná identita.
Za kampaňou stojí tím THIS IS LOCCO pod vedením Juraja Kováča (Strategy Director) a Martina Polakoviča (Creative Director). Na kreatíve sa podieľali aj Juraj Sapara, Dominik Mičuda, Michal Roháček a Romana Kádeková.

Nedovoľte svojim dátam uniknúť, hovorí v novej kampani Telekom

Symfónia dôvery: J&T banka prepája svet investícií s umením

Žena v modrom sa vracia, aby podporila víziu lepšej budúcnosti

Do ikonickej tržnice v Bratislave sa má vrátiť život. Ako by mohla vyzerať?

Električka pred SND: Bratislava našla kompromis. Kultúra a koľaje si nebudú zavadzať

Známy nábytkársky gigant opúšťa staré priestory. Stavia si vlastný obchodný dom
