Reťazec Kaufland oslavuje na Slovensku významný míľnik – 25 rokov na trhu. Pri tejto príležitosti pripravil nevšednú imidžovú kampaň, ktorá sa od jeho tradičnej komunikácie výrazne odlišuje. Namiesto humoru a zábavných postavičiek tentokrát vsadil na emócie, dynamickú vizualitu a spoločnú cestu so zákazníkmi.

O hlavnú podobu kampane sa postarala agentúra THIS IS LOCCO, pričom o réžiu spotu sa postaral Petr Dvořák v produkcii Revers Films. Už prvé sekundy divákovi jasne naznačujú, o čo ide. Kamera sa plynule rúti vpred a mení prostredia, ktoré symbolizujú kľúčové benefity, s ktorými si ľudia spájajú Kaufland: čerstvosť, podporu slovenských výrobkov či výhodné ceny.

„„Zadanie nám nedovoľovalo rozvinúť príbeh, keďže malo ísť o prierez tým najdôležitejším, čo už Kaufland 25 rokov ponúka zákazníkom. Stavili sme preto na vizualitu a emóciu. Naším cieľom bolo strhnúť ho na spoločnú cestu,“ vysvetľuje Martin Polakovič z THIS IS LOCCO.

Kampaň odkazuje aj na premenu, ktorou Kaufland za štvrťstoročie prešiel. Z pôvodného diskontného predajcu sa stal moderný obchod, ktorý reaguje na potreby trhu aj očakávania zákazníkov.

„Imidžový spot odzrkadľuje víziu, s ktorou sme vstupovali na slovenský trh – ponúknuť zákazníkom široký sortiment a výhodné ceny. Z diskontného predajcu sme sa postupne vypracovali na moderný obchod, ktorý sa prispôsobil potrebám trhu aj zákazníkov, a to je našou ambíciou aj do budúcna,“ dodáva Nikoleta Lörincová zo spoločnosti Kaufland SR.

Televízny spot je doplnený o ďalšie kratšie formáty, rozhlasový spot a výrazný kľúčový vizuál. Celá kampaň je koncipovaná tak, aby sa v rámci osláv 25. výročia výrazne odlíšila od bežnej komunikácie značky – bez toho, aby sa narušila jej dlhodobo budovaná identita.

Za kampaňou stojí tím THIS IS LOCCO pod vedením Juraja Kováča (Strategy Director) a Martina Polakoviča (Creative Director). Na kreatíve sa podieľali aj Juraj Sapara, Dominik Mičuda, Michal Roháček a Romana Kádeková.

Telekom v novej kampani upozorňuje na kybernetickú bezpečnosť.
Neprehliadnite

Nedovoľte svojim dátam uniknúť, hovorí v novej kampani Telekom

J&T banka
Neprehliadnite

Symfónia dôvery: J&T banka prepája svet investícií s umením

Žena v modrom sa vracia, aby podporila lepšiu budúcnosť.
Neprehliadnite

Žena v modrom sa vracia, aby podporila víziu lepšej budúcnosti

Tržnica na Trnavskom mýte v Bratislave.
Neprehliadnite

Do ikonickej tržnice v Bratislave sa má vrátiť život. Ako by mohla vyzerať?

Vizualizácia novej električkovej trate.
Neprehliadnite

Električka pred SND: Bratislava našla kompromis. Kultúra a koľaje si nebudú zavadzať

V Nitre nastane nová éra nákupov pre milovníkov moderného bývania.
Neprehliadnite

Známy nábytkársky gigant opúšťa staré priestory. Stavia si vlastný obchodný dom

Novou najvyššou budovou sveta sa má stať Rise Tower, dva kilometre vysoký mrakodrap v Rijáde v Saudskej Arábii.
Neprehliadnite

Šialený plán Saudskej Arábie: Mrakodrap vysoký 2 kilometre nie je sci-fi, ale realita