Spot, v ktorom nezbedná babička nakupuje v Lidli a tvári sa pritom, že si všetko sama vypestovala a napiekla, získal ocenenia na Zlatom klinci či Golden Drume. Kampaň agentúry Slovák & Friends očarila pobaltský trh – bola adaptovaná do Lotyšska a záujem o ňu prejavili aj z Estónska a Litvy.

V novej kampani šibalská babička víta slovenskými dobrotami rodinu, ktorá sa práve vrátila z dovolenky. Samozrejme, všetko predtým nakúpila v Lidli, ktorý má za rohom.

„V tejto kampani chceme zákazníkom pripomenúť, že čerstvé slovenské potraviny nemusia hľadať ďaleko, pretože ich majú hneď za rohom – v najbližšom Lidli. Slovenské výrobky majú v našich predajniach pevné miesto a ich podiel v stálom sortimente dlhodobo rastie. Voľne nadväzujeme na kampaň z roku 2023, v ktorej sme ukázali, že po tie najčerstvejšie suroviny chodí do Lidla aj samotná babička. Spot je súčasťou dlhodobej komunikácie diskontu – Jednotka v čerstvosti, za ktorú Lidl opakovane zvolili slovenské zákazníčky a zákazníci,“ hovorí Timotej Strieš, marketingový riaditeľ Lidl SR.

„Vsadili sme na osvedčený tím ľudí a vytvorili voľné pokračovanie,“ hovorí Róbert Slovák, kreatívny riaditeľ agentúry Slovák & Friends. Spot režíroval Juraj Janiš, kameru mal na starosti Martin Chlpík a pôvodnú hudbu o slovenský motív obohatil Jonatán Pastirčák. Televízny a online spot dopĺňa aj vizuál, ktorý nafotil Šymon Kliman v produkcii Protos Productions.

Vizitka kampane:

  • Klient: Lidl Slovenská republika - Barbora Bucskó, Timotej Strieš
  • Agentúra: Slovák & Friends
  • Kreatívny riaditeľ: Róbert Slovák
  • Strategička: Romana Umrianová
  • Account manager: Matej Moncoľ
  • Art Directorka: Lucia Lavríková
  • Copywriterka: Lenka Bónová
  • Produkcia: Protos Productions
  • Režisér: Juraj Janiš
  • DOP: Martin Chlpík
  • Set Design: Martina Širáňová
  • Kostýmy: Barbora Kubi
  • Hudba: Jonatán Pastirčák
  • Zvuk: Michal Horváth
  • Postprodukcia: Ekran
  • Casting: Diana Blatnická, Casting Bratislava