Spot, v ktorom nezbedná babička nakupuje v Lidli a tvári sa pritom, že si všetko sama vypestovala a napiekla, získal ocenenia na Zlatom klinci či Golden Drume. Kampaň agentúry Slovák & Friends očarila pobaltský trh – bola adaptovaná do Lotyšska a záujem o ňu prejavili aj z Estónska a Litvy.
V novej kampani šibalská babička víta slovenskými dobrotami rodinu, ktorá sa práve vrátila z dovolenky. Samozrejme, všetko predtým nakúpila v Lidli, ktorý má za rohom.
„V tejto kampani chceme zákazníkom pripomenúť, že čerstvé slovenské potraviny nemusia hľadať ďaleko, pretože ich majú hneď za rohom – v najbližšom Lidli. Slovenské výrobky majú v našich predajniach pevné miesto a ich podiel v stálom sortimente dlhodobo rastie. Voľne nadväzujeme na kampaň z roku 2023, v ktorej sme ukázali, že po tie najčerstvejšie suroviny chodí do Lidla aj samotná babička. Spot je súčasťou dlhodobej komunikácie diskontu – Jednotka v čerstvosti, za ktorú Lidl opakovane zvolili slovenské zákazníčky a zákazníci,“ hovorí Timotej Strieš, marketingový riaditeľ Lidl SR.
„Vsadili sme na osvedčený tím ľudí a vytvorili voľné pokračovanie,“ hovorí Róbert Slovák, kreatívny riaditeľ agentúry Slovák & Friends. Spot režíroval Juraj Janiš, kameru mal na starosti Martin Chlpík a pôvodnú hudbu o slovenský motív obohatil Jonatán Pastirčák. Televízny a online spot dopĺňa aj vizuál, ktorý nafotil Šymon Kliman v produkcii Protos Productions.
Vizitka kampane:
- Klient: Lidl Slovenská republika - Barbora Bucskó, Timotej Strieš
- Agentúra: Slovák & Friends
- Kreatívny riaditeľ: Róbert Slovák
- Strategička: Romana Umrianová
- Account manager: Matej Moncoľ
- Art Directorka: Lucia Lavríková
- Copywriterka: Lenka Bónová
- Produkcia: Protos Productions
- Režisér: Juraj Janiš
- DOP: Martin Chlpík
- Set Design: Martina Širáňová
- Kostýmy: Barbora Kubi
- Hudba: Jonatán Pastirčák
- Zvuk: Michal Horváth
- Postprodukcia: Ekran
- Casting: Diana Blatnická, Casting Bratislava