Vo svete, kde je stabilita investícií rovnako cenená ako majstrovstvo hudobného skladateľa, prichádza J&T BANKA s novou kampaňou, ktorá spája svet financií so symfonickou hudbou. Pod názvom Symfónie predstavuje banka nový televízny spot, ktorý má ambíciu osloviť nielen investorov, ale aj milovníkov estetiky a umeleckého výrazu.
Vizuálne pôsobivý spot využíva orchester ako metaforu dôvery, harmónie a precíznosti – hodnôt, na ktorých J&T BANKA dlhodobo buduje svoje investičné produkty. „Tento spot je vizuálne a hudobné umelecké dielo, ktoré spája motív banky so silným vizuálom tak, aby sme vytvorili zapamätateľný TV spot,“ hovorí režisér Max Turek.
Hudobný motív, ktorý v spotoch J&T BANKY znie už od roku 2016, dostal tentokrát nový šat. Pod aranžérskou taktovkou Jana P. Muchowa vznikla upravená verzia, ktorú nahrali profesionálni hudobníci ešte pred samotným nakrúcaním. Práve autentická hudobná produkcia podčiarkuje výnimočný charakter spotu, kde sa makro detaily nástrojov a siluety hráčov striedajú s dramatickým svetlom a poletujúcimi partitúrami.
Za kreatívnym konceptom stojí Beáta Hudecová z MW Promotion. „TV spoty J&T BANKY sú dlhodobo konzistentné. Majú vlastnú atmosféru, identitu, sú rozpoznateľné,“ hovorí kreatívna riaditeľka. Práve táto vizuálna identita a dôraz na jasné produktové posolstvo robia z komunikácie banky niečo viac než len reklamu – ide o estetický zážitok so silným investičným podtextom.
J&T BANKA sa v kampani opiera o fakty, ktoré podčiarkujú jej pozíciu silného a stabilného partnera v oblasti investícií. Za posledných 15 rokov zrealizovala 81 emisií dlhopisov v celkovom objeme viac ako 5 miliárd eur – a všetky boli vyplatené načas. „Sme expert na investície a vždy máme pre klientov vhodné riešenie,“ zdôrazňuje Anna Macaláková, riaditeľka J&T BANKY na Slovensku.
Symfónie tak nie sú len metaforou. Sú doslova spoločným koncertom banky a jej klientov. Každý investičný produkt, každá nová emisia dlhopisov je výsledkom dôkladne zladenej spolupráce – tak ako tóny v majstrovskom hudobnom diele. A práve na túto harmóniu chce J&T BANKA svojou kampaňou upozorniť. Lebo keď sa investície dirigujú ako hudba, výsledkom je rast, stabilita a dôvera.
