Nedeľný program cieľovej skupiny 12+ patril večernému filmu Tri sekundy na prežitie. Pozrelo si ho 288-tisíc divákov. Konkurenčná Jojka oslovila divákov reláciou Nové bývanie. Inšpirácie zo sveta realít čerpalo spolu s Vladom Voštinárom 272-tisíc ľudí.

Rady, tipy, triky

V hlavnom vysielacom čase stavila Markíza na film Yesterday. Skladby legendárnej skupiny Beatles k obrazovkám prilákali 214-tisíc divákov. V rovnakom čase dalo 192-tisíc ľudí prednosť českej klasike a filmu Rebelové na RTVS. Praktické rady, tipy a triky si v relácii Na chalupe pozrelo 182-tisíc divákov.

V rebríčku pre cieľovú skupinu 12 až 54 rokov sa stal najsledovanejším programom film Tri sekundy na prežitie. Videlo ho 167-tisíc divákov s najvyšším trhovým podielom v rámci top 10 - 17,9 percenta. O takmer 30-tisíc ľudí menej získal v rovnakom vysielacom čase Yesterday, ktorý sledovalo 139-tisíc divákov s trhovým podielom 15,2 percenta.

Česká klasika

Diváci si pozreli aj Nové bývanie, za čo si vyslúžilo 15,5 percenta trhového podielu. Vysoko sa v sledovanosti dostal aj český film Rebelové, videlo ho 106-tisíc divákov s trhovým podielom 10,6 percenta. Top päťku najsledovanejších programov uzatvára film Jumanji. Pozrelo si ho 105-tisíc ľudí, za čo získal 17,4 percenta z trhového podielu.

Ďalšie dôležité správy

KK23 New York - Na archívnej snímke z 29. marca 2018 logo Facebooku v New Yorku. Austrália a americká spoločnosť Facebook rokovali v piatok 19. februára 2021 s cieľom vyriešiť svoj spor po tom, ako táto sociálna sieť vyvolala medzinárodné pobúrenie zablokovaním spravodajského obsahu austrálskych médií. FOTO TASR/AP
FILE - This March 29, 2018, file photo shows the Facebook logo on screens at the Nasdaq MarketSite, in New York's Times Square. For years, Facebook has been in a defensive crouch amid
Neprehliadnite

Facebook nefunguje, používatelia sa sťažujú na záhadnú chybu. Máte ju aj vy?