Zábavné relácie
V nespravodajskom rebríčku cieľovej skupiny 12+ skončil v sobotu na popredných priečkach program RTVS, keď Záhady tela si pozrelo 336-tisíc divákov. Za nimi skončila šou Petra Marcina Neskoro večer s 312-tisícmi divákov.
Vyššiu priečku v rebríčku si vyslúžila aj Smotánka s 214-tisícmi divákov. Do poradia sa dostal aj film San Andreas, ktorý si pozrelo 175-tisíc divákov. Top päť programov dopĺňa hokejové Štúdio semifinálového zápasu, k televíznym obrazovkám prilákalo 170-tisíc ľudí.
V rebríčku cieľovej skupiny vo veku 12 až 54 rokov obsadila prvé miesto s 17,1-percentným trhovým podielom šou Neskoro večer. San Andreas bol v rebríčku druhý, z koláča trhového podielu si ukrojil 16,7 percenta.
Záhady tela získali na tretej priečke 16 percent trhového podielu. Hokejové štúdio z oboch semifinálových zápasov sa umiestnilo na štvrtom a piatom mieste so ziskom 16,2 a 27,2 percenta.
Za celý deň získala Markíza Group viac ako 22 percent trhového podielu, Joj Group mala 17,6 percenta, RTVS získala takmer 20 percent a TA3 dosiahla 1,2 percenta.
Hokejové finále
Najvyššie čísla sledovanosti získalo v nedeľu hokejové Štúdio zápasu o tretie miesto medzi Lotyšskom a USA, k televíznym obrazovkám prilákalo 346-tisíc divákov cieľovej skupiny 12+. Nad 300-tisícovú sledovanosť sa dostala aj politická diskusná relácie Na telo. Vysoký počet divákov zaznamenalo a hokejové Štúdio počas finálového zápasu medzi Kanadou a Nemeckom, ktoré videlo 291-tisíc divákov.
Hľadanie nového bývania s Vladom Voštinárom dosiahlo 255-tisícovú sledovanosť. Do pätice najlepších nespravodajských programov sa zaradil aj diskusná relácia O 5 minút 12 vďaka 248-tisícom ľudí.
Druhý rebríček sledovanosti ukázal záujmy cieľovej skupiny vo veku 12 až 54 rokov. Najviac pozornosti získal finálový hokejový zápas v dvoch častiach Štúdia, ktoré si vyslúžili 22,2 a 22,1 percenta.
Tretie miesto nespravodajských relácií získal film Dovolenka za trest, ktorý si pripísal 16,9 percenta trhového podielu. Na telo skončilo na štvrtej priečke, ukrojilo si 26,2 percenta trhového podielu. Top päť programov dopĺňa hokejové Štúdio počas zápasu Lotyšsko a USA, ktoré malo 21,2 percenta trhového podielu.
Za celú nedeľu získala Markíza Group 27,4 percenta trhového podielu, Joj Group 21,5 percenta, RTVS 12,2 percenta a TA3 získala 3,1 percenta.