Najsledovanejším nespravodajským utorkovým programov v cieľovej skupine 12+ bol seriál Mama na prenájom. K televíznym obrazovkám prilákal 405-tisíc divákov. Na druhom mieste v rebríčku skončil seriál Dunaj, k vašim službám, ktorý si získal 384-tisíc ľudí.
Ak keď Slovensko v utorok hralo hokejový zápas s Nórskom, divákov viac zaujímalo derby Lotyšsko – Švajčiarsko, na ktorom závisel postup Slovenska na Majstrovstvách sveta. Štúdio po prvej tretine videlo 347-tisíc divákov, po druhej o 30-tisíc ľudí viac. Zhodnotenie výkonu slovenských hokejistov si v Štúdiu pozrelo 375-tisíc divákov.
V nespravodajskom rebríčku pre obchodne dôležitú cieľovú skupinu vo veku 12 až 54 rokov získalo na sledovanosti najviac hokejové Štúdio po druhej tretine zápasu Lotyšsko – Švajčiarsko, ktoré získalo v trhovom podiele 27,1 percenta. Až 29,3 percenta trhového podielu získalo Štúdio po prvej tretine večerného zápasu Majstrovstiev sveta v ľadovom hokeji.
Na tretej priečke sa umiestnilo Štúdio, ktoré zhodnotilo zápas Slovenska s Nórskom. Z koláča trhového podielu si ukrojilo 59,3 percenta. V rebríčku skončil tiež seriál Mama na prenájom s trhovým podielom 30,5 percenta. Top päť najsledovanejších nespravodajských programov dopĺňa Štúdio po prvej tretine zápasu Slovensko – Nórsko s trhovým podielom 56,6 percenta.
Markíza Group v stredu získala 25,1 percenta celodenného trhového podielu, Joj Group mala 16,3 percenta, RTVS získala 30,3 percenta a spravodajská TA3 mala 1,2 percenta trhového podielu.