Najsledovanejším nespravodajským stredajším programom v cieľovej skupine 12+ bola novinka Televízie Joj Tomáš a Diana. V dvoch epizódach prilákala k televíznym obrazovkám 435-tisíc a 320-tisíc divákov. Markíza v hlavnom vysielacom čase stavila na seriál Horná Dolná, ktorý divákom pripomenul zosnulého herca Dana Heribana. V dvoch epizódach si ho pozrelo 404-tisíc a 317-tisíc ľudí.
V rebríčku top päť nespravodajských relácií sa umiestnil aj seriál Mama na prenájom, ktorý sledovalo 378-tisíc divákov.
V nespravodajskom rebríčku pre obchodne dôležitú cieľovú skupinu vo veku 12 až 54 rokov získala na sledovanosti najviac prvá epizóda komediálneho seriálu Tomáš a Diana. Vyslúžila si 26,8 percenta trhového podielu. Druhá časť mala v trhovom podiele 22,7 percenta.
Horná Dolná si v dvoch častiach ukrojila z koláča trhového podielu 27 a 33,6 percenta. Seriál Mama na prenájom mal v trhovom podiele 32,6 percenta.
Markíza Group v stredu získala 35,5 percenta celodenného trhového podielu, Joj Group mala 21,6 percenta, RTVS získala 9,3 percenta a spravodajská TA3 mala 1,5 percenta trhového podielu.