Najsledovanejším nespravodajským televíznym programom sa v stredu (26. 4.) stala šou 2 na 1, ktorej hosťkou bola Jana Kovalčiková. K televíznym obrazovkám prilákala 425-tisíc divákov. Za ňou skončil seriál Mama na prenájom, ktorý si pozrelo 404-tisíc ľudí.
Kulinárskej šou Bez servítky chýbalo na druhú priečku viac ako 80-tisíc divákov. Komediálny seriál Hranica skončil na štvrtom mieste a k televíznym obrazovkám prilákal 280-tisíc ľudí. Top päť najsledovanejších programov dopĺňa magazín Reflex. Pozrelo si ho 262-tisíc divákov.
V nespravodajskom rebríčku pre obchodne dôležitú cieľovú skupinu vo veku 12 až 54 rokov sa najvyššie umiestnila šou 2 na 1 s trhovým podielom 28,6 percenta. Druhá priečka patrila seriálu Mama na prenájom, ktorý si z koláča trhového podielu ukrojil o vyše percento viac.
Šou o varení Bez servítky sa dostala na tretie miesto s 23,4-percentným trhovým podielom. Rebríček top najsledovanejších nespravodajských programov dopĺňajú seriál Hranica (14,7 percenta) a magazín Reflex (22,5 percenta).
Markíza Group v stredu získala 31,7 percenta celodenného trhového podielu, Joj Group mala 21,3 percenta, RTVS získala 8,4 percent a spravodajská TA3 mala 1,5 percenta trhového podielu.