V utorok (24. 4.) obsadil vrchol rebríčka sledovanosti markizácky seriál Mama na prenájom. V cieľovej skupine 12+ prilákal k televíznym obrazovkám 436-tisíc divákov. Klamstvo sledovalo iba o 5-tisíc ľudí menej. Tretím programom v rebríčku bola kulinárska šou Bez servítky, ktorú si pozrelo 327-tisíc divákov.

Štvrtá priečka patrila jojkárskemu seriálu Hranica, ktorý v hlavnom vysielacom čase prilákal pred televízne obrazovky 292-tisíc ľudí. Top päť najsledovanejších programov dopĺňa magazín Reflex, ktorý si nenechalo ujsť 274-tisíc divákov.


V rebríčku pre obchodne dôležitú cieľovú skupinu vo veku 12 až 54 rokov sa poradie programov takmer nezmenilo. Najvyššie sa umiestnil seriál Mama na prenájom s vysokým trhovým podielom 30,7 percenta. Klamstvo stratilo na lídra rebríčka viac ako 6 percent trhového podielu.

Kulinárska šou Bez servítky sa v sledovanosti vyšplhala na tretiu priečku s trhovým podielom 23,6 percenta. Seriál Hranica mal na štvrtom mieste o takmer sedem percent menej ako magazín Reflex, ktorý na piatej priečke získal 22 percent trhového podielu.

Markíza Group si v pondelok vyslúžila 33,8 percenta celodenného trhového podielu, Joj Group získala 20,6 percenta, RTVS mala takmer 8 percent a spravodajská TA3 získala 1,2 percenta trhového podielu.