Streamovacia služba Netflix v nasledujúcich štyroch rokoch investuje v Južnej Kórei 2,5 miliardy dolárov do výroby televíznych seriálov, filmov a reality show. Zdvojnásobí tak sumu, ktorú na tomto trhu investovala od roku 2016. S odvolaním sa na dnešné oznámenie americkej spoločnosti o tom informovala agentúra Reuters.

Netflix investíciu oznámil po stretnutí juhokórejského prezidenta Jun Sok-jola s riaditeľom internetovej televízie Tedom Sarandosom. Jun pricestoval v pondelok do Washingtonu na šesťdňovú návštevu.

Juhokórejský zábavný priemysel zažíva v posledných rokoch celosvetový boom. Podľa aktuálnych vládnych údajov dosiahol v roku 2021 vývoz obsahu zahŕňajúceho hudbu, videohry a filmy rekordnú výšku 12,4 miliardy dolárov a v objeme vývozu za sebou nechal domáce spotrebiče a dobíjacie batérie.

Kórejský seriál Hra na kalmáre z roku 2021 zostáva najsledovanejším seriálom Netflixu všetkých čias. Za prvých 28 dní nazbieral 1,65 miliardy hodín streamovania.

Ďalšie správy na Mediálne.sk

Zlatý středník
Neprehliadnite

Do súťaže Zlatý středník prišlo viac ako 650 prihlášok, zvýšil sa aj záujem zo Slovenska