Sobotu potiahli aj filmy
Sobotňajší večer patril k dňom prajným pre televízne vysielanie. Najúspešnejší nespravodajský program, zábavný kvíz Záhady tela, zaujal až 216-tisíc divákov cieľovej skupiny 12+. Rozhlas a televíziu Slovenska určite potešilo aj umiestnenie talkšou Neskoro večer, ktorú si pozrelo 174-tisíc divákov.
Najúspešnejším programom TV Markíza bola relácia Smotánka, ktorú uvidelo 199-tisíc divákov. Film Jumanji: Vitajte v džungli, ktorý mal byť konkurenciou kvízu Záhady tela, však zasiahol len 163-tisíc divákov a dostal sa tak len na štvrté miesto. V rámci nespravodajskej top desiatky sa umiestnili aj ďalšie filmy z Markíza Group ako Kráľovské zásnuby (125-tisíc divákov), Po čem muži touží (113-tisíc divákov) alebo Čo to dievča chce (101-tisíc divákov).
Televízia Joj mala v sobotňajšom rebríčku len jediného zástupcu, a to film Lassie sa vracia, ktorý prilíkal 112-tisíc divákov.
Štyri miesta pre Markízu
Rebríček druhej sledovanej cieľovej skupiny 12 až 54 rokov však zvolil program Televízie Markíza. V rámci nespravodajskej top štvorky jej patria všetky obsadené miesta. Najúspešnejším tak bola snímka Jumanji: Vitajte v džungli, ktorá získala 17,9-percentný trhový podiel.
Vyššie čísla však dostali relácia Smotánka (19,3 percenta), film Po čem muži touží (18,1 percenta) či snímka Čo to dievča chce? (19 percent).
Až po tejto skupinke nasledujú programy RTVS Záhady tela (9,3 percenta) a Neskoro večer (8,5 percenta). Z ponuky TV Joj sa nakoniec do tohto rebríčka okrem filmu Lassie sa vracia dostal aj ďalší film Múmia: Hrob Dračieho cisára.
Jeden z najvyšších trhových podielov dňa jednoznačne patrí Markíza Group (26 percent), nasleduje Joj Group (15 percent), RTVS Group (8,9 percenta) a TA3 (1 percento).