Rozdiel 80-tisíc divákov
Markíza je pre Jojku ťažkým súperom, ale nedeľný hlavný vysielací čas v rámci cieľovej skupiny 12+ patril práve televízii z bratislavskej Koliby a filmu Vrátnička, ktorý si pozrelo 270-tisíc divákov. Od najúspešnejšieho markizáckeho nespravodajského programu v top desiatke ju delí až 80-tisíc divákov.
Len o dve tisícky sledujúcich ho prekonal aj program Nové bývanie, ktorý obsadil v rebríčku druhé miesto. Spomínaným jediným markizáckym programom v top päťke je film Veľká španielska lúpež, ktorý si pozrelo 190-tisíc divákov.
Za ním nasledujú dva programy RTVS, a to francúzska miniséria Nezvestní (155-tisíc divákov) a Agatha Christie: Poirot IV. (129-tisíc divákov).
Stále silná Horná Dolná
Úplne iná situácia nastáva pre nespravodajské poradie najúspešnejších porgramov v cieľovej skupine 12 až 54 rokov. Až 128-tisíc divákov s trhovým podielom 15,8 percenta si zvolilo za svoj večerný program film Veľká španielska lúpež. O 5-tisíc menej radšej sledovalo snímku Vrátnička.
Do top pätice sa okrem Nového bývania (15,1-percentný trhový podiel) dostali aj dve po sebe idúce epizódy komediálneho seriálu Horná Dolná, keď prilákali 74-tisíc a 70-tisíc divákov s trhovými podielmi 13 percent a 12,9 percenta.
Jediným zástupcom RTVS v poradí bola relácia Svet v obrazoch, ktorú si pozrelo 53-tisíc divákov s trhovým podielom 10,8 percenta.
Náskok Markíza Group pred Joj Group v rámci celkového trhového podielu sa v nedeľu zvýšil na 3,2 percenta. RTVS Group mierne stúpla na 9,2 percenta a TA3 na 1,8 percenta.