Najsledovanejším štvrtkovým nespravodajským programom v cieľovej skupine 12+ sa stala vedomostná relácia Duel verejnoprávneho Rozhlasu a televízie Slovenska (RTVS). Pred televízne obrazovky prilákala 173-tisíc divákov.
Básnici vs špunti
Tesne za ňou sa umiestnili Rodinné prípady, ktoré priniesli Televízii Markíza pozornosť 171-tisíc ľudí a úspešná bola aj publicistická relácia Reflex so 166-tisícmi sledujúcich divákov.
Z programov Televízie Joj sa najvyššie umiestnil český film Ako básnici čakajú na zázrak, ktorý si pozrelo 158-tisíc ľudí. Top päťku uzatvárajú Špunti na cestě so 156-tisícmi divákov.
Stále atraktívny Krok za krokom
Obchodne dôležitá cieľová skupina 12 až 54 rokov však zvolila iný program. Najviac sledovaným sa stal film Ako básnici čakajú na zázrak s 97-tisícmi divákov s trhovým podielom 13 percent.
Ďalšie tri miesta obsadil program Televízie Markíza. Špunti na cestě získali trhový podiel 10,1 percenta, Rodinné prípady 15,6 percenta a Reflex zase 16,1 percenta.
Najvyšší trhový podiel v top desiatke nespravodajského rebríčka patril epizódam seriálu Krok za krokom VII, ktorý získal 17,3 a 17,5 percenta trhového podielu.
V rámci celkového trhového podielu sa darí Markíza Group (23 percent), Joj Group (18,9 percenta), RTVS Group (11,8 percenta ) a TA3 (1 percento).
Ďalšie dôležité správy
